Sunt o femeie impresionantă

Şi ca orice femeie impresionantă am strada mea. Strada Femeilor Impresionante, la intrarea pe Lipscani dinspre Magazinul Victoria. Şi tot ca orice femeie impresionantă am avut cele cinci minute de faimă în lumina reflectoarelor (când am tăiat panglica ce-a inaugurat strada) şi cele trei secunde de glorie la TV (şi nu la orice post, ci la ProTV 🙂 ).

Pentru asta îi mulţumesc Nicoletei de la Borţun Olteanu că s-a gândit la mine pentru acest eveniment.

Pe scurt, despre eveniment: dacă ai trecut vineri şi sâmbătă pe Strada Femeilor Impresionante ai primit un trandafir alb, ţi s-au făcut complimente, ai lăsat mesajul tău pe panoul H&S, te-ai pozat şi ai fost proiectată pe clădirea BNR-ului. Dacă ai prins şi inaugurarea străzii l-ai prins pe Cabral şi pe cele şase bloggeriţe (printre care şi subsemnata) care au tăiat panglica şi-au defilat mândre pe strada lor. Au putut să-mi calci numele, la propriu, până ieri.

6 responses to this post.

  1. Posted by Ionut Costache on September 12, 2011 at 2:30 pm

    Tu chiar ești o femeie Impresionantă zi de zi și nu ar trebui să uiți asta vreodată, iar dacă totuși uiți sper să ai lângă tine mereu pe cineva care să-ți reamintească și să te facă să te simți impresionantă. Eu nu am fost în București în weekend, fiindcă mi-ar fi făcut o deosebită onoare să cunosc și eu femei care au strada lor :). Oricum mă consolez cu faptul că te cunosc pe tine cel puțin și poate vom schimba și un „pahar de vorbă” la vreun eveniment cândva, sunt sigur, until then, enchant us on Fb and blog (like always). O zi frumoasă!

    Reply

  2. Posted by ionutbunescu on September 12, 2011 at 4:11 pm

    Stiam eu pe cine iubesc!

    Reply

  3. […] flori, cand intru in jocul vanatorii, cand port tocuri (apropo de tinuta, Anne Marie a aratat impecabil la eveniment iar pentru ambitia ei de a fi asa in fiecare zi a anului – cu sau fara motiv si […]

    Reply

  4. […] Head&Shoulders, impreuna cu Andreea Burlacu, Anne Marie Chelariu, Alina Constantinescu si Andra Zaharia au inaugurat in centrul vechi o noua strada: Strada femeilor […]

    Reply

Leave a comment