Din Dragoste în ţigănie.

Bun, deci îmi făceam omleta în bucătărie, bucuroasă că mănânc şi eu ceva după mai mult de 24h, când aud ciorovăială în spatele blocului. Ies pe balcon şi văd o ceată de femei de etnie rromă, de vârste diferite, care mai de care mai desculţe şi despletite, cu puradeii după ele, mărşăluind către un punct pe care nu aveam cum să-l vizualizez. Am auzit ceva gâlceavă şi în gang, apoi n-am mai auzit nimic şi mi-am reluat gătitul.

Când să pun piper în castron aud ciorovăiala în faţa blocului. Noroc că am balcon şi-acolo. Şi am înţeles, din cele zece minute de privit, scopul marşului femeilor militante. Un EL de etnie îşi permisese s-o “atingă” niţel pe o EA. Un puradel a mers cu pâra şi a anunţat clanul EI. Mama Omida şefă turbată, că tu dai în mine?, dai în fata mea? ia un bec de neon de pe trotuar (cică astea s-ar recicla, dar mna, la Lizeanu le găseşti pe jos) şi-l cafteşte pe EL. El sare la bătaie la Mama Omida, fetele Mamei sar şi ele. Poliiiţiaaaa! Săriţiii, ne omoarăăăăă! urla Mama Omida în timp ce şi-a scos şlapul să-l caftească peste ceafă pe el.

EL era ţinut de două fete mai mici care-şi smulgeau părul din cap şi păreau tare bune actriţe de telenovelă. EA (care trăise cu el şi fusese caftită) încerca pesemne o reconciliere, dar el, după ce-a fost bătut de Mama EI nu prea mai voia s-audă de aşa ceva.

Clanurile s-au retras după o serie de blesteme şi Has-Mo-Car-uri din partea Mamei Omida.

Sfârşiiiit!

4 responses to this post.

  1. “Poliiiţiaaaa! Săriţiii, ne omoarăăăăă!” – asta cred că e vorba clasică a rromilor. Nici nu mai ştiu de cîte ori am auzit-o.

    Reply

  2. P.S.: Mi s-a făcut poftă de omletă.

    Reply

  3. sfarsiiit ? nuuu, poate pentru tine, dar povestea merge mai departe🙂 si sper ca va fi sfarsiiit pentru tine in aceasta poveste!🙂

    Reply

Leave a Reply

