Hai că 13 nu e aşa rău

Dacă te-ai trezit cu gândul că azi e Marţi, 13, nu-s omul tău. Cu toate că am dormit doar patru ore şi nu am mai avut un somn odihnitor de vreo cinci nopţi, m-am urnit spre Mall Vitan la prima mea vizionare de presă.

E fain când stai la coadă să se deschidă mall.ul. Te mai abordează moşuleţi care te întreabă câţi bani faci, ce studiezi şi cum te-ar coafa 2.000 de euro pe lună. True Story! Dacă vreţi să scriu un post despre asta să-mi ziceţi😉

E fain şi când tu eşti nedormit şi cam supărat şi lângă tine se aşează Captain Obvious. Adică personajul ăla (în cazul nostru a fost o femeie) care citeşte replicile cu voce tare, râde prea gălăgios, se foieşte, ronţăie cu toţi dinţii şi se hăhăie la toate fazele penibile, amintindu-şi de fiecare dată şi spunând cu voce tare replica rămasă favorită acum cinci scene.

Moşneguţii cinefili au bani. Că mâncă pungi de-un kil de popcorn. Şi ţie ţi-e poftă. Şi tu n-ai prea da 20 de lei pe aşa ceva când ştii că la tine la cantină mânci felu unu, felu doi şi salată de 10 lei.

Eh, aşa ca pentru voi: eu azi am avut chef să fiu drăguţă, să dau bună ziua tuturor, să zic bucătăresei de la cantină Sărutmâna pentru masă. Încercaţi.

Şi acum despre film. El se dezbracă, ea zice Măi băieţel, tu parcă eşti făcut în Photoshop, iar restul citiţi în numărul viitor din Zile şi Nopţi🙂

2 responses to this post.

  1. Posted by Ionut Costache on September 13, 2011 at 3:00 pm

    După replica „Măi băieţel, tu parcă eşti făcut în Photoshop” știu la ce film ai fost, dar spune-mi te rog în câteva cuvinte dacă merită văzut, cum ți s-a părut.. Mulțumesc frumos!

    Reply

Leave a Reply

