JB, Manly și Anne.

Repede, am zis că scriu în seara asta, până-și revin toți invitații din beat-iveală și-mi fură toate noutățile și postează toate secretele și pozele compromițătoare în care ne maimuțărim cu gura până la urechi.

A fost Feel the beat JB party (J&B Rare este Scotch whisky-ul numărul 1 în Europa şi al doilea la nivel mondial), un blogmeet cu echipa Manly.ro (unde redactora dragă vouă, subsemnata, a câștigat un rucsac simpatic și-a ținut ritmul cu niște shakere tare mișto), unde au fost bloggeri faini și glume și-un irish band pe numele lor Old Crew.

notabil: am făcut tunelul pe Rednex varianta Lord of the Dance. Da, ne-am găsit ritmul!

am băut pentru orice la îndemnul lui Andu. Cred că dacă Andu ar fi lângă mine acum și m-ar vedea că scriu pe blog ar spune Să bem pentru asta!

L-am făcut tare curios pe Ștefan Murgeanu *cc Hani.

Am descoperit un loc tare, tare fain de mers cu prietenii – Gin Factory.

Am băut JB cu moderație, serios, am avut mereu alcool-metrul la mine. Bine, de fapt îl acaparase Bunescu, ce-și setase un target de 0.19 pentru un hug din partea formației 🙂

Am râs de-am pocnit cu Anca Bundaru și-am rememorat #dinRomânia cu Andra.

Am venit c-o idee șmecheră ce urmează a fi dezvăluită curând *cc Auraș. Nu uit!

All in all, buy the CD! 🙂 Poze pe Facebook mâine.Anne the party starter, se știiiie!

8 responses to this post.

  1. […] Anne Marie: Bre Auras, io nu dau interviuri d-astea la bautura, da’ scriu maine pe blog […]

    Reply

  2. […] de ani ca faraonii!), Andra (pe care noroc cu evenimentele astea că mai apuc și eu să o văd!), Anne-Marie (care nu s-a tuns scurt!), Claudia (timidă și drăguța ca de obicei!), Andu (un magician!), […]

    Reply

  3. […] am socializat cu Adi Ciubotaru, Petreanu, Chinezu, Auras, Stefan, Alex, Subiectiv, Piticu, Anca, Annne-Marie, Pandutzu, Corina si Bogdan (daca am uitat pe cineva, va rog sa-mi spuneti). Si cu J&B, […]

    Reply

  4. Fara cuvinte, fara detalii. :))

    Reply

  5. […] Am mai descoperit ca parul Oanei sta #farafixativ, ca Alinei ii plac shot-urile de miere, iar eu si Anne ne-am cufundat in paharul cu melancolie pentru cateva clipe (remember #prinromania 2010). Daca va […]

    Reply

  6. […] cuier): Adrian Ciubotaru, Ruxa, Ariel, Corina, Sabina Cornovac, Alex Tunaru, Auraș, Ciupercutza, Anne Marie și Rux Căvescu. « Prev Un J&B merge la fix cu o vioară bună (…sau cu un […]

    Reply

  7. […] că AnneMarie s-a plictisit rău când am făcut a treia oară gluma cu “Toma, să verifici la plecare […]

    Reply

Leave a comment