Neînfricații

Nu puteam să nu postez minunea asta de descriere, via Codul nebunelor maniere de Simona Catrina. Ia fiți aici câteva secunde:

“nu-i pasă de explozii, a făcut armata la Tancuri, a vrut să plece în Golf (nu l-au luat, că tocmai atunci a făcut un furuncul în talpă), are curaj să repare priza, chiar dacă odată a nimerit faza (nu decuplase) și l-a aruncat de pe taburet direct pe linoleum. Nu i-e frică de șobolani, a prins unul de cap, când era mic, și a cauzat preinfarctul bunică-sii, căreia i-l vântura pe sub nas. Nu i-e frică nici de sifilis, face sex fără prezervativ, ca un adevărat erou ce este el!

[…]

Dar când vine vorba de femei, adrenalina bărbaților țâșnește incontrolabil din conductă. Femeia e un pericol malefic, dincolo de ochișorii ei de păpușă țopăie Ucigă-l Toaca. Dacă-l blesteamă? Dacă-l însoară? Dacă-l înșală? Dacă află c-o înșală el?!”

Și acum zâmbesc. Îmi vin în minte toate întâmpările cu bărbații pe care i-am făcut să creadă că-s femeia căpcăun. Și am scris eu odată undeva o replică memorabilă, pe care mă văd nevoită s-o parafrazez: dacă femeile astea ar avea și-un suflet ar fi chiar simpatice. Brrr, urâtă specie!

Leave a Reply

