Marţi, după Crăciun

Îl “fur” de la Cristina de pe blog, căreia îi mulţumesc pentru invitaţie.

Apărut ÎN EXCLUSIVITATE şi-n premieră pe http://bazavan.tabu.ro/2010/09/16/marti-dupa-craciun-avanpremiera-tabu-part-3/

“Iar m-am dus la un film fără să ştiu ce m-aşteaptă. M-am dus la un film parcă doar cu mine şi cu temerea mea care se juca de-a cinema-ul în faţa nu numai a ochilor mei, ci a întregii săli. Radu Muntean s-a hotărât să-mi joace frica, paranoia, drobul de sare. Şi a făcut-o al naibii de bine, până mi-a stat inima în gât şi mi-am frecat muşchii feţei a pagubă. Phii, cum e faza asta!
Prima confirmare de care m-am agăţat când a ajuns echipa în faţa noastră: Spuneţi-mi că voi aveţi familii fericite, vă rog! (mai ales că Maria Popistaşu e însărcinată). M-am dus la un film foarte bun din toate punctele de vedere. M-am dus la un film care nu m-a relaxat, care nu m-a făcut să râd decât prin calitatea replicilor şi plăcerea de-a fi contrariat atunci când îţi permite un regizor să-ţi bagi nasul în drama altora. M-am dus la un film românesc: substanţă, joc actoricesc excelent, scenariu foarte bun, naturaleţe şi un „Trebuie să mă gândesc mai bine la ceea ce tocmai mi s-a întâmplat”. Pentru că Marţi, după Crăciun ŢI SE ÎNTÂMPLĂ”.

Iară asta cred că îi poza cea mai sugestivă:

6 responses to this post.

  1. tocmai acest “ti se intampla” excesiv abordat in cinema-ul romanesc ma calca pe bataturi, dar filmul este bun, replicile sunt eterogene parca, eista si ceva scapari de unde se simte ca n-au fost prea multe duble 😛

    Reply

  2. […] Alte păreri la: George Hari, Toma Nicolau, Claudia Tocilă, Anne Marie […]

    Reply

  3. cred ca tre sa vbsti cu proprietara blogului sa vorbeasca cu autoarea sa-ti dea acordul pt publicare:)
    pup

    Reply

Leave a comment