imax cu Transformers

Bun, bun, buuun! (asta ca să încep cu o replică din Robotzi, că tot are legătură cu ceea ce vreau să vă povestesc). Tocmai ce m-am returnat de la prima mea întâlnire cu imax-ul. Da, dublu ochelari și de data asta – ăia de vedere și ăia de fițe pe care unii încă îi mai iau acasă să se uite la acasăTV.

Și tot prima oară la Transformers (care, până să mă dezmeticesc eu a ajuns deja la varianta 3). Plăcut? Plăcut! Plăcut de Shia (yum, yum, bun băiet, I would do anything for you, te găsesc eu oriunde, merg până the end of time pentru tine, alea, alea de înnebunesc femeile), plăcut de Rozica (buuuună blonda, nu degeaba e înger d-ăla secret – Victoria Secret – casă, bani, țâțe, cur, tot ce trebuie. Dulce rău, face filmu, me-ri-tă!). Plăcut Autoboții (efecte non-stop, tăticule, că-ți sare popcornu din gură. Îți mai sare popcornu din gură și că dă ratatul ăla din spate cu laba în scaunul tău cam trei sferturi din film sau că te calcă pe picioruș căscata aia care ajunge mai târziu, dar na.

Acuma am zis că fără spoilere. Riddle me this: îs fată și mă declar mare pasionată de roboți de azi înainte. Și am stat două ore să mă holbez la ei. Deci da, du-te.

Mulțumesc Ionuț pentru invitație 🙂

2 responses to this post.

  1. […] efecte, poveste, amuzant pe ici pe colo, merită! Mulțumiri Oxygen PR pt invitație, lui Anne-Marie pentru că m-a însoțit și pe viitor să țin minte că două sucuri mă vor obliga să fug în […]

    Reply

  2. […] mai scris: Anne-Marie June 2, 2011 — Salvati China – o campanie semnata de Kung Fu Panda 2May 13, 2011 — Un […]

    Reply

Leave a comment