Stejarii la Mondiale!

 

 

 

 

 

 

 

Azi a fost foarte important. Ne-am calificat la Mondiale! Şi când spun NE-AM înseamnă că, pe lângă falnicii Stejari, şi Mache şi Vlad Dulea (care-s deja barzii sportului şi care ne-au băgat în cap O pădure de stejari/ Braţe tari şi inimi mari!) şi Chinezu şi tu şi eu şi toţi bloggerii care au hotărât să se implice în promovarea acestui minunat sport (mai ţineţi minte când ne învăţa rekinoo rugby în curtea Federaţiei?).

Am stat două ore cu sufletul la gură, ne-a ţinut de cald un banner imens pe care sper că l-au văzut băieţii şi că le-a crescut inima, ne-au ţinut de cald zâmbetele din tribune şi valurile sincronizate de-un stadion întreg, gândul că s-a jucat cu casa închisă şi fiecare eseu, fiecare transformare, fiecare încurajare “Hai, ţine-l, bine, hai băieţii, încă puţin!”

Ne-am calificat la Mondiale. În sfârşit ceva demn de consemnat pentru români. Speranţa că o să plângem de bucurie la imn şi n-o să ne mai gândim, cum s-a zis azi şi pe teren, la Wake up, Romania, ci la O pădure de bărbaţi, care nu pot fi blocaţi! 🙂

Mulţumesc prietenilor din blogosferă că împărtăşim bucuria asta.

One response to this post.

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Claudiu Ciobanu, Mihai Pintilie and Oana Andreea Boanca, Anne-Marie Chelariu. Anne-Marie Chelariu said: Stejarii la Mondiale! #peblog despre #rugbytweetmeet de azi http://wp.me/pVWCw-7b […]

    Reply

Leave a comment