just a girl that listens to Hip Hop

“Nu ma asteptam sa asculti asa ceva” sau “Wow, dar nu e prea agresiv?” sau cel mai simpatic verdict dintre toate: “Te-ai dilit!”. Băi, nu. Nu m-am dilit nici în ultimul an, cu atât mai puţin în ultimele trei săptămâni, de când ascult zilnic (şi când zic Zilnic, păi zilnic e) albumul lui DOC, Scăpat de sub control.

Şi dacă-mi zici că m-am dilit, prea bine. Oricum nu îmbrăţişez eu normalitatea ca pe-o soră şi-acu că am intrat în horă, joc. Nu se vrea a fi o recenzie, nu ştiu să fac recenzii de album. Nu se vrea a fi recomandare, nu am ascultat foarte mulţi alţii ca să mă apuc să vorbesc în termeni de cunoscător (ce am auzit de pe la noi: Cedry2k – despre care o să şi scriu în cele ce urmează, Vexxatu Vexx – Soldatu` Vexx m-a trimis să vizitez Grădina Japoneză şi m-a învăţat să nu zgârii platanu, arbore ocrotit, băgasem şi Zale – Atelier de Chei Verbale şi să nu fie cu supărare, dar nu disting între Mike Diamondz şi Yolo – ca timbru vocal şi Veritasaga şi CTC şi mai ziceţi voi. Mai ascult şi NAS şi Blanos şi  Wu Tang şi Cunninlynguists şi mai ziceţi voi).

Vorbim acum despre DOC. Despre cum am stins lumina în cameră, m-am trântit în pat şi îmi înfund căştile în urechi. “muzica asta nu-i pentru omu de rând”, “nu-i cea mai bună, da-i a noastră” şi adorm. Şi dimineaţă deja cânt în minte: E muzică, făcută “să te trezească, să te pişte”, şi vine flow-ul lui Cedrea şi zice apăsat de nenorocita asta de muzică.

Şi ca să mă dau jos din pat trebuie să mă fac c-o ard agresiv. Şi-aşa îmi sare somnu, şi-aşa mă supăr că şi-a găsit “câte unu d-ăsta mic, a pus rap-u` pe cric” Ha-Ha-Hahaha m-am spĂlat şi pe dinţi şi-am citat. Şi-o iau spre 66, spre birou şi ascult şi ştiu că “Am chestii mari în cap – planuri cum să mă scot pe viaţă/ Şi tu ai chestii mari în cap – chelie, în rest mătreaţă” şi-s aia care dă uşor din cap şi se încruntă şi se îmbrânceşte doar un pic până-şi găseşte locul pentru a asculta exact cinci track-uri cât timp parcurge cele şase staţii. Sau şapte.

Şi dacă mă întreabă cineva ce dracu` ascult, îi zic Nu ştii? pe “DOC, la restu le-au zis MC”. “Te rog, gândeşte şi tu, fii pe frază” i-am zis unui amic ce-a venit în weekend şi-am bucătărit şi i l-am servit pe DOC, Regulamentu. carevasăzică Că mă-ntrebase ce-i cu asta şi-am sfătuit amicul:  “Deschide ochii mari, nu-i mai miji, cască urechea”. Că ştiu că tare vă mai place “Pagal, Cream, io bag alt film” şi-apoi da, m-am dilit. M-am dilit că nu mai ascult rimele de rahao ce rulează pe teve, aş vrea şi io s-o ard cu CBR🙂

Şi chiar dacă n-am cu cine să învârt micu pe grătar sau să pun publicu` pe jar, dar ştiu de una singură să le descifrez, să le încheg, să le-nţeleg şi să le dau mai departe. Şi văd “cu ochiul liber sute de mii de linii subţiri”,  (Linii subţiri, Cedry2k).

Şi dacă ies din transă şi mă uit în jur îmi vine iar să-njur

“De parcă tot ce mai lipsea în oraşu’ ăsta plin de praf
E înc-un kinder praf, neintegrat,
Care vinde praf neîncetat” că toţi vă daţi dealeri ca să ameţiti căţelele în club. Îmi pare rău, frate, io beau doar suc.

Şi-acu They wanna know if we still got it. Şi-aici îmi place cum schimbă Deliric1 ritmul, nu vă zic decât “Ia un loc şi fii atent la film, că-ncepe!”.

PS: Dacă nu-ţi place mesaju, tati, măcar ascultă albumu că dă statusuri faine pă Feisbuc dacă nu le dai cu citat. Şi-ţi dă lumea laic dac-o zici pe-aia lu` Doctoru`, că nu ştie prea multă lume de el. Cedrea ar zice că-l doare-n p**ă, “Şi asta pentru că nu-s vreun guşter să-mpuşc un public de puşti înguşti. Sunt genul ce muşc din public”. Are şi el lansare acu, pe 5.

Deci, DOC ce faci? Eminent la materia flow. “Nu mai fug pe beat… şi stau bine pe tobe ca pe canapele de piele”.

Închei cu: Când vreau tăcere, de ce ţipă femeia asta?
Simte durere sau de ce ţipă femeia asta?
E de plăcere sau de ce ţipă femeia asta?
Dar asta e, vere,
văd orice tipă-n femeia asta.

Şi la mine-a rupt tiparu`. Gata, noapte bună, care aveţi vreo ieşire, băgăm Piesă de Dans!

Postu` ăsta îl dedic iubitului meu, care m-a învăţat să-mi placă s-ascult rap, să înţeleg, să-mpart şi să nu mă confund cu pleava muzicală.

2 responses to this post.

  1. Interesant NU multa lumea apreciaza muzica Hip Hop poate din cauza ca poate fi si ascultata nu doar auzita.

    P.S. Incearca C.I.A. – Radio si Invazia

    Reply

Leave a Reply

