Pentru mine înseamnă mult

Am avut de Luni încoace zile pline. Nu prea mi-a mai rămas timp să mă gândesc la mine şi la ce vreau eu. Nu prea mi-a mai rămas timp să compun d-ale mele, feelingoase.

Azi vreau să-ţi povestesc despre cât de mult îmi place mie când te uiţi înapoi. Adică atunci când eu mă urc în tramvai şi tu eşti cu spatele şi eu oricum mă uit pe geam după tine (oricine ai fi tu, cel sau cea care m-a condus) şi te întorci şi tu şi ne zâmbim încă o dată sau ne facem din mână. Sau când te conduc la gară şi eu rămân pe peron şi după ce pleacă trenul doar ca să-ţi mai prind o dată privirea. Sau dacă m-ai lăsat la autobuz şi s-au închis uşile mai greu şi ţi-ai reluat deja mersul pe trotuar, nu te detaşa de mine, când trec pe lângă tine mai aruncă un ochi, nu mă lăsa să întorc eu capul şi să sper că te uiţi şi tu.

Am puţini prieteni care fac asta, care mă petrec cu privirea după ce plec sau după ce îi conduc eu pe ei. Am avut un iubit care mereu făcea asta.

foto: piccsy.com

Leave a Reply

