Gândaco-Fobie

Ştiţi că vara trecută m-a atacat un fluture de noapte? Şi m-am luptat cu el? M-am luptat cu el pentru că era de categorie uşoară, nu avea cel puţin 300 de grame, carapace, picioare imense de rădaşcă şi antene de ţi se face pielea de găină numai când le îndreaptă spre tine.

Ieri seară aud un urlet scurt pe hol şi-o văd pe Gabi cum aterizează în faţa uşii mele de la cameră, abia reuşind să îngaime: Anne, gândac. Unde? Unde? În baia mare, pe uşă.

Pe uşăăăăă? Nu mai văzusem namile din astea de vreo două luni şi ceva, am crezut c-am astupat toate căile de acces. Dar nu, nuuuuu! Cumva şi-a făcut loc. Nici nu ştiu cum să vă descriu felul în care mi se opreşte sângele în vene şi mă zbârlesc şi mi se face greaţă când văd aşa creatură.

Gabi e cea mai curajoasă de la noi din apartament. Dacă am avut în jur de cinci namile din astea, eu am omorât una singură, Simona una, iar Gabi s-a luptat cu celelalte trei. Doar că ieri i-a venit şi ei de hac când a ZBURAT! Gabi se holba în punga de detergent că-i auzea picioarele scârboase cum se frecau se o suprafaţă, când i-a zburat namila pe deasupra capului! Noroc că eram în camera mea dând telefoane disperate bărbaţilor pe care îi cunosc şi care puteau să mă salveze. Draga mea colegă a alunecat pe hol în încercarea de-a se feri din calea coleopterului-mutant şi s-a lovit, ne-am baricadat în camera mea şi aşteptam un semn divin. Mai aveam puţin ţi rugam pe Twitter să vină cineva să-mi omoare gândacul că eu deja începusem să văd buline, ba din cauza fricii, ba din cauza spray-ului, care mai degrabă mă omora pe mine decât pe namilă.

Poză aici:

Concluzie: NU AM NICIUN BĂRBAT DE BAZĂ în Bucureşti!

Leave a Reply

