Cum să ratezi IAR premiile Emmy

Stau online enorm de mult. Ore în şir, ore, am nevoie de-un maseor la cât mă doare spatele de la atâta stat online. Mai greu decât să dai cu sapa, I tell you! Măcar acolo te mai opreşti, te mai îndrepţi de şale, mai mănânci o bucată de mămăligă după şură, mai stai de vorbă cu vecinul de ogor, aşa, online, cum să faci toate astea?

Repet, stau mult online. Atunci cum ceapa mă…măligii de care vorbeam mai sus să ratez şi anul ăsta premiile? Stau şi salivez post-eveniment după Jeremy Piven aka Ari Gold din Entourage. Că na, asta e dacă stai prea mult online, ratezi esenţialul.

2 responses to this post.

  1. hahaha ce tare e clipul.🙂 eu anu asta nu l-am ratat, mi-am pus ceasul sa sune si pana la urma nu dormisem deloc, ca am citit toata noaptea

    Reply

  2. Adizzy, next year, next yeaaar! :))

    Reply

Leave a Reply

