Cum să NU mergi la Street Heroes

Îmi dau întâlnire cu Mădălina să mergem la Street Heroes. N-am ajuns în timpul zilei, am zis să prind măcar câteva ore Duminică seara, să simt atmosfera, feel the vibe, ya know, să pot scrie câteva ştiri mişto , o recenzie, ceva.

Mă avertizează Auraş printr-un tweet că publicul de-acolo o să mă strige Tanti. Dar eu nu prea cred de obicei ce zice Auraş, că Auraş e hater🙂 În fine, ajung. Întuneric beznă, sau, în fine, parcul slab luminat. Dacă intri ca orbu` pe la metrou pe la Tineretului, nici că ai habar pe unde se ajunge la zona Street Heroes. La intrare-n parc dansau nişte unii bachata, dar m-am gândit că n-or fi în target.

Oook. Să urmăm gălăgia. Ah, şi artificiile. Mă gândeam că-s artificii c-o fi început Guess Who, dar, again, nici Guess Who nu pare omul cu artificiile după el. Mă apropii şi aud un mulţi ani trăiască. Clar, nu e zona cu Street Heroes.

Treci pe o cărăruie, te rogi să nu calci în prea mulţi rahaţi, ajungi la ceva ţarc unde scrie Street Heroes. Na bun. Eu căutam Heroes City, să văd hand-made-ul, rămăşiţe de workshop, ceva poze, o urmă c-a fost cel mai mare Festival Urban. Nu prea. Slab, dar slaaaab luminat şi aici, mi-o intrat toate chetricelele-n sandale, se-auzea ceva muzică, erau ceva skateraşi. Nu prea mă trăgea să intru.

Nu mă înţelegeţi greşit: respect ceea ce s-a încercat. Iubesc conceptul, mi-a plăcut line-up-ul, mi-a plăcut promovarea, mai ales online. Poate am ajuns eu prea târziu şi aveam aşteptări prea mari, dar mi-ar fi plăcut să fie parcul împânzit de urban stuff, cum a fost la Street Delivery, nu un ţarc de 200 de paşi (pe bune, am numărat eu, din faţa scenei la intrare).  Am citit recenzii, broşura, prezentările şi îmi place ce-au reuşit organizatorii să adune şi să realizeze.

La anul o să merg de la început. Ziua🙂

Voi aţi fost pe-acolo? Ce ziceţi?

One response to this post.

  1. Auras nu e hater. Auras pur si simplu a fost la eveniment si a vazut ca media de varsta e sub 18
    Toti aia care n-au luat BAC-ul erau pe acolo …

    Reply

Leave a Reply

