Ce-am învăţat eu JOI

Adică în ziua cu incendiul de pe Ştefan cel Mare.

Am învăţat care-i valoarea unei ştiri şi importanţa martorului ocular, a omului potrivit la timpul potrivit, am înţeles că totuşi, în ciuda altor “tentaţii” media, Breaking News va fi mereu căutat şi apreciat.

În afara faptului că m-am simţit şi eu importantă pentru o zi (că m-au sunat cei de la Libertatea să-mi ceară voie să publice o fotografie pe site – bravo lor), că până seara am avut record de unici pe blog (yay!), că mă mai întreba lumea “Vreau şi eu să văd poze de la incendiu, unde găsesc?” sau îmi ziceau “Am văzut pe blogul tău că a ars blocul de la Bellagio şi apoi am văzut la ştiri” (ce-i drept, m-am trezit înainte să ajungă pompierii şi televiziunile), am văzut că publicul nu e foarte interesat de ceea ce mănâncă x sau y dimineaţa, ci de real life facts.

Mi-a plăcut să fiu martor ocular, deşi evenimentul în sine e unul neplăcut şi încă am în faţa geamului gaura neagră rămasă după foc, mi-am amintit de anul I când voiam să mă fac jurnalist de investigaţii şi chiar intrasem la Gardianul într-un internship şi-am avut parte de ceva adrenalină, descinderi şi camere ascunse🙂

în încheiere, ceva ce nu are deloc legătură cu subiectul, dar am găsit dimineaţă un Cosmo în bucătărie şi pe copertă scria: Cum să nu ratezi niciun orgasm. Păi cum, cum? Dai la pagina respectivă şi găseşti o poză c-un dildău şi cu mesajul: If you want it done right you`ve got to do it yourself. Nu pe bune, eu asta aş face, un Cosmo la mişto🙂

One response to this post.

  1. iti urez “la mai multe evenimente” si de data asta mai placute, nu incendii, accidente cu morti…eu mereu am evitat sa montez evenimente cu accidente, e neplacut sa vezi omul cum moare, chiar daca este intr-o filmare…

    Reply

Leave a Reply

