Ştire: Incendiu pe Ştefan cel Mare

Să te trezeşti la ora şase dimineaţa nu e un lucru tocmai plăcut, mai ales dacă nu ai avut parte de un somn prea odihnitor. Dar să te trezeşti la ora şase dimineaţa şi să vezi blocul din faţă că arde e şi mai neplăcut. Ştefan cel Mare, ultimul etaj, blocul cu Bellagio.

Aşadar, acum o oră jumătate am deschis ochii şi am avut impresia că se reflectă soarele prea puternic în geamul din raza mea vizuală. Închid ochii, bag capul iar în pernă. Iar îi deschid, mă holbez mai bine, era FOC. Ditamai vâlvătaia! Sar din pat, mă duc la geam şi nu-mi venea să cred. Nu mai văzusem până acum incendiu. Nu e tocmai o privelişte.

Încă nu veniseră pompierii. Mă gândeam numai la Oare cine o fi înăuntru? Oare s-a salvat? Că de rămas n-a mai rămas nimic decât o încăpere neagră şi goală, vă zic că privesc acum pompierii cum scot nişte bucăţi de mobilă scăpate nici nu ştiu cum. Am numărat patru auto-speciale. Focul se extinsese pe două apartamente alăturate şi urcase şi la două mansarde.

Cât ardea puternic, vecinul apartamentului de la care se iscase focul arunca disperat găleţi de apă din balconul lui în balconul celălalt. În tot blocul vedeam oameni ieşiţi în balcon, unii filmau, alţii făceau poze. Fumul o trezeşte pe colega mea de apartament. Dormise cu geamul deschis.

Agoniseala de-o viaţă? Pfuai, prea multă realitate pentru o trezire atât de bruscă. Poze cu telefonul.

5 responses to this post.

  1. Cam nasol…am vazut la stiri dimineata si eram sigur ca o sa scrii despre asta🙂

    Reply

  2. ei vezi, din cand in cand e ok sa te uiti si la vecin

    Reply

  3. mama cat fuuuum…

    Reply

Leave a Reply

