Cum am rămas eu flămândă

Acum vreo câteva seri decid să dau comandă de pizza. Venisem din oraş, nu avusesem timp să mănânc ceva cât am fost afară, m-am gândit că-mi comand, îmi pun un serial şi apoi somn.

Sufăr eu că livrările nu sunt decât până-n 23, era 22:30, intru pe mess că pizzeria era online şi mai făcusem comandă via Yahoo (ce-i drept, de pe contul unui băiat). Mai comandasem de la ei, a fost OK.

EU: Bună seara, aş vrea şi eu să dau o comandă, zic eu.

Pizza Guy: De ce?

EU: Cum adică de ce? De ce vreau să dau o comandă sau de ce anume?

Pizza Guy: :))))))

(numai chef de glume n-aveam, obosită şi flămândă).

Văd că nu mai zice nimic, continui: am mai dat comandă la voi, sunt în baza de date, o Quatro Stagioni să fie.

PS: sunasem înainte pe numărul afişat pe site şi nu răspunsese nimeni.

Sunt întrebată pe ce nume.

Anne-Marie.

Pizza Guy: Ce nume frumos! Voi veni chiar eu să vă aduc comanda.

Mda, minunat.

Pizza Guy: Puteţi să ne daţi un telefon?

Zic: am mai sunat. Mă aveţi în baza de date oricum, Anne-Marie Chelariu. Plus că am mai făcut comandă pe messenger, de ce să mai sun dacă deja vorbim aici?

Fără răspuns.

Am rămas flămândă şi m-am culcat nervoasă.

5 responses to this post.

  1. Recomand Jerry’s pizza, au si serviciu de noapte si is super faini si pizza e foarte buna🙂

    Reply

  2. No problemo, Vladut🙂

    Reply

Leave a Reply

