Byron4Bloggers

credit foto: Adrian Holerga

Nu am mai fost în Fabrica din anul II. Poţi să zici că-s sclifosită, dar nu îmi place că e atât de închis ca spaţiu şi întunecat, deşi the crowd is pretty cool. Ieri, în schimb, am fost la un concert Byron organizat special pentru publicul din online. Organizat de Chinezu (probabil cel mai înfocat fan), acest domn a reuşit să ne strângă de pe unde eram răsfiraţi, să ne dea un live performat cu emoţie şi profesionalism (Byron ăştia-s norocoşi că au un solist cu o voce de “străinătate”, iar publicul e norocos că ei sunt atât de buni instrumentişti şi pun foarte multă inimă în toate piesele).

Cum am auzit eu de Byron? La un Stufstock, prin liceu. Dan cânta cu Urma şi mă îndrăgostisem eu prosteşte de-un gagiu pe plajă. Mă apucase ieri melancolia, au nişte melodii frumos curgătoare, cu inflexiuni ce-ţi mişcă şi ţie coardele. Nu te duce la Byron dacă ai chef de zbânţuială, deşi pot face şi asta.

Mi-a plăcut: grija lor pentru public.Varietatea. Profesionalismul. Faptul că transmit că nu există gen muzical pe care nu ar fi în stare să-l abordeze.

Nu mi-a plăcut aşa mult: locul. I-aş vedea mult mai fain puşi în valoare outdoor, într-un gazebo din acela luminat festiv, cu loc de dans în faţa scenei şi vânt de la mama natură în pletele ascultătorilor. Dar repet, sunt eu mai melancolică since yesterday.

Acum mă iertaţi, scotocesc prin Blogger-Online-Goodie-Bag-ul primit de la ei🙂

Weekend frumos!

One response to this post.

  1. […] anne marie […]

    Reply

Leave a Reply

