Pe unde mai plâng miniştrii noştri

Eu n-am televizor. Serios, nu căsca ochii ăia aşa la mine. N-am televizor de când m-am mutat în Bucureşti. Da, de patru ani. Şi trăiesc bine-merci. Nu mă interesează nici cine cu cine, nici cine mai e la putere, nici ce autostradă şi nici câte accidente şi boli inventate.

Doar că acum dimineaţa, în timp ce-mi meşteream trei sendvişuri şi-o cafea, am ascultat fix şapte minute ştirile de la TV. Vai mama lor de ştiri, că n-au făcut decât să-mi confirme că-i mai bine fără televizor. Pe unde a mai plâns Vasile Blaga (poreclit cică şi Buldogul), că de la lacrimile ce i-au dat năvală pe falca-i de buldog la intonarea imnului nu s-a mai văzut aşa bărbat emotiv. Mai plânsese când s-a tăiat vreo panglică, îmi dau şi eu cu părerea.

Cum e târâtă fiică-sa lu` Columbeanu prin tribunale. Biata fiinţă, bietul Iri, cred că măcar acum regretă ziua în care i-a ieşit Monicuţa-n cale.

Cum au adormit nişte copilaşi pe banchetele cluburilor în timp ce profesorii lor se distrau nevoie-mare. Mi-a plăcut declaraţia primarului sectorului 4: Nu s-a întâmplat la noi în sector :)) Şi profesorii respectivi cică “Nu mai au voie să profeseze pe raza sectorului 4”. Păi ce pana mea, să se ocupe alt primar de treaba asta! Eeeh. N-aţi luat bac-ul şi le soiliţi prin discoteci? Adevărul e că unele sunt chiar plictisitoare rău, dar oi fi eu mai înapoiată.

Şi cu Maseoza şi Becali şi Marcel Pavel ştiţi, cred. Eu nu ştiam, dar nici nu mă simt mai inteligentă c-am aflat. În fine, cică un ministru vrea să bage regulă în şcoli: să se cânte imnul săptămânal.

Singura veste bună: ăia micii or să facă cinci ani de gimnaziu. Bun aşa. Staţi în şcoală până învăţaţi să interpretaţi ce-a vrut să zică poetul, fi-v-ar Facebook-ul să vă fie!

Leave a Reply

