Ca burghezii. Chimie. Crowdbooster

1. Azi am clacat de dimineaţă. A treia zi consecutiv cu zgomot de bormaşină de mi se zguduie patul. A treia zi de durere consecutivă de cap. Înainte să-mi beau cafeaua? Păi asta nu-i viaţă! Aşa că mi-am luat jucăriile şi m-am mutat la Starbucks. Unde-i AC, jazz şi wifi. Şi cafea! Ca burghezii.

2. Pentru că v-am scris numai întâmplări nefericite din mijloacele de transport în comun (sigur vă amintiţi prima mea călătorie cu 16ele sau cum s-a gândit cineva să se masturbeze în autobuz) azi vă povestesc cum am avut o chimie excelentă cu un fotomodel de 17 ani (atât i-am dat eu). Staţia Roma (ah, dar ce nume predestinat!), ajung în staţie şi mă întâmpină cu un zâmbet un bruneţel ochios. Îmi deschide şi uşa tramvaiului. Eh, se tre jentil!🙂 Ocheade tot drumul. A venit lângă mine să vorbească la telefon cu… maică-sa cred. Da, acum am ieşit de la casting. Cred că apar în revistă. Bine, frumosule, sper să ne mai vedem pe-aceeaşi rută, eu cobor.

3. Dau cinci invitaţii Crowdbooster, un tool care te ajută să măsori tot felul de… uhm, îs ignorantă dacă zic că-i un fel de ZeliSt Monitor pentru Facebook şi Twitter insides? Cred că da. Mie-mi place că-mi arată la câţi oameni ajung cele mai “bine clasate” twitturi🙂 Aşa, primele cinci comentarii primesc invitaţie.

Am încheiat transmisiunea (zice Anne sorbind dintr-un frappucino).

13 responses to this post.

  1. Eu prima!! Eu prima!😀 (am ras la punctul 2)

    Reply

  2. uhh, un frappucino.
    da da, as vrea sa testez si eu Crowdbooster:)

    Reply

  3. Ok, si eu vreau🙂

    Reply

  4. Me too🙂

    Reply

  5. A mai ramas loc de o invitatie?:)

    Reply

  6. Danke Schon🙂

    Reply

Leave a Reply

