Ce-i urezi cuiva la duş?

În primul rând De ce simţim nevoia să facem urări cuiva pentru activităţi care de care mai banale?

Eu urăsc să mi se zică Distracţie plăcută sau corespondentul în engleză când zic cuiva că ies în oraş. A naibii că parcă atunci nu mă distrez. Normal că ies în oraş ca să mă simt bine, nu să-mi plâng în pumni de oftică. Nu e cazul să fii şi tu redundant.

Exemplu:

Mă duc să fac un duş.

1. Have fun

2. Duş plăcut

3. Enjoy

sau insuportabile apropouri şi interjecţii: Uuu, Ah, Vin şi eu.

Eu i-aş ura cuiva care merge la duş în felul următor: Sper să revii la calculator şi să ne reauzim, revedem cu bine, un procent tulburător de accidente se întâmplă în baie.

 

8 responses to this post.

  1. eu as ura cuiva cand se duce la dus: Balaceala placuta! :))😀😛

    Reply

    • Păi uite, aici greşeşti🙂 Te poţi bălăci doar într-un recipient… condiţia pentru bălăceală e să laşi să se adune apa. În duş nu ai cum să te bălăceşti. În cadă, da.

      Reply

  2. Eu nu inteleg de ce simt unii nevoia sa spuna ca se duc sa faca un dus? Ce relevanta are?

    Reply

    • Pentru că dacă spui BRB o să creadă că eşti stricat la burtă :))

      Reply

      • Si cand intr-adevar esti stricat la burta ce spui? :))
        🙂 Chiar si asa, care ar fi problema? Doar e normal sa fii si asa, doar nu suntem masini. Oricum fiecare e liber sa creada orice, poate sa creada asta chiar si daca spui ca faci dus, si sa fie code name pt urgenta cu pricina :)).

  3. Si inca ceva😀, cand cineva iti spune “distractie placuta” iti spune ca spera sa te simti bine, ca e posibil sa iesi in oras si sa ai o seara ratata, se mai intampla. Oamenii vor sa se asigure ca totul e bine si ca tu o sa fii bine si ca o sa te distrezi.

    Bine ca pt. multi e un automatism, asta e partea a doua, dar sa nu ii uitam pe cei care chiar tin la tine si care vor cu adevarat sa te simti bine cand iesi in oras!

    Reply

    • mmm: cand esti stricat la burta zici ca te duci sa faci un dus :)) Ca asa justifici timpul petrecut departe de calculator. Multu fain de grija, stiu ca tu imi urezi toate sincere

      Reply

  4. De cele mai multe ori, aceste urari se zic din bun simt si altele doar din gluma, cum ar fi “vin si eu, uuu” sau ce-ai mai zis tu p-acolo. Pe mine unul nu ma deranjeaza absolut deloc, mai ales stiind ca celuilalt ii pasa intr-un fel sau chiar e atent la activitatile mele…si nu vorbeste doar de dragul de a vorbi. Cand am nevoie sa merg la toaleta, zic pur si simplu sau mai in gluma “brb, trebuie sa fac un mic ritual de initiere la buda” si persoana intelege, chiar zambeste. Deci noi vorbim intre prieteni, nu suntem oameni de afaceri sau mari ganditori sa scoatem sintagme din carti si sa le oferim unul altuia.Vorbim natural, nu incercam sa parem perfectiunea absoluta. Asta este partea frumoasa…

    Reply

Leave a Reply

