O zi începută prost se termină prost doar dacă stai în casă

Salutare!

M-am reîntors în Bucureştiul oportunităţilor şi am început să mă acomodez, uhm, prost🙂 Mi-am aruncat playerul pe geam (asta se întâmplă dacă dai cu aspiratorul chior de somn şi apoi scuturi aşternutul). Mi s-a stricat laptopul şi l-am dus la Repărăcioşi, nu s-a ţinut cursul de dans joia asta (dar recuperăm! tot cu Bursucu, coregraful nostru de la cursurile Gillette Venus), cald, putoare şi mizerie. Eh.

Dar cum tocmai s-a terminat luna cu zodia mea, ziua începută prost s-a terminat bine. Hail to the Lion!🙂 Pentru că o zi începută prost se termină prost numai dacă stai în casă. Aşa că m-am apucat să-mi rezolv nemulţumirile. Mai întâi te aranjezi niţel, pentru self-esteem. Apoi escaladezi balconul şi via vecinei de la 1 ca să recuperezi muzica aruncată pe geam. Apoi ieşi şi te duci să îţi laşi laptopul la reparat. Şi te fluieră muncitorii şi asta iar face bine la self-esteem. Şi îţi mai face un ţigan din Obor un vers de manea pe loc şi deja eşti divă-n capul tău. Şi dacă îţi mai cumperi pepene, perdea portocalie pentru atmosferă, ai muzică bună şi-o carte, chiar te culci liniştit.

Repet, vă reamintesc: eu sunt Anne cu Zile de Deochi şi Triunghiul Bermudelor. Adică eu nu credeam în twist-ul pozitiv pe care-l poate lua o zi în care te trezeşti cu faţa la cearşaf.

poză de pe piccsy.com

2 responses to this post.

  1. Posted by Amiuţa on August 29, 2011 at 1:19 pm

    Mi-ai adus aminte de un moment din viata mea… Eram necajita, mergeam pe jos la munca, aveam castile in urechi, ma gandeam cat de nasol e … cand deodata doi “baieti de mingi” de la o benzinarie (nu facem reclama) au inceput sa ma fluiere. La cat de amarata eram, am gandit fix asa: “hm, I’ve still got it!” : )))))))))

    Reply

Leave a Reply

