Un stomac strălucitor!

Neaţa! Nu ştiu dacă e de vină vremea de afară sau faptul că mama mi-a făcut clătite la micul dejun sau faptul că încă sunt la Piatra Neamţ sau faptul că am dormit bine azi noapte sau toate la un loc, dar mă simt tare bine, ceea ce vă doresc şi vouă!🙂 O săptămână ZEN, fără vibe-uri negative.

Bun, am un draft cu patru postări pe blog de care voiam să mă apuc, doar că twitt-ul lui Byubay mi-a amintit de câtă minte aveam în clasele I-IV şi e musai să vă povestesc şi vouă (că tot mă simt bine şi că tot mă rugase un cititor să mai povestesc din prostiile copilăriei).

Eu l-am asigurat pe om că se trăieşte bine-merci din asta, întrucât prin I-IV m-am răsfăţat cu nişte supă cu Pur. Şi Fairy are mai mult PR decât Pur, deci tre să fiu musai şi mai bun şi mai puţin nociv.

Eu am fost crescută în spiritul sănătos conform căruia e PĂCAT să arunci mâncarea, se face cu atâta suflet, cu atâtea resurse, nu e frumos să laşi în farfurie, cu atât mai puţin frumos e dacă o ARUNCI! Aşa că atunci când mi-am încălzit eu singură supa pe care o lăsase mama pe aragaz, gândul care a venit imediat după ce am şters cu buretele îmbibat în detergent de vase gura castronului din care se prelinsese nişte zeamă. Nu. Stai. Vă zăpăcesc.

Mi-am încălzit singură nişte supă.

Am bălăngănit castronul şi s-a prelins lichidul pe lângă castron.

Am luat un burete cu detergent să şterg gura castronului.

Din detergent s-a prelins ÎN supă.

Am mâncat aşa, că e PĂCAT să arunci mâncarea🙂

End of story. Trăiesc bine-merci. Have a nice week!

3 responses to this post.

  1. Eu mi-am “delectat” papilele gustative cu niste acid sulfuric :))

    Reply

  2. N-am fost curioasa de gustul PUR-ului,in schimb parul meu balai a fost spalat din greseala cu un pic de apret pentru ca pe vremea noastra mamele inca mai foloseau apretul la perdele :)))))

    Reply

  3. cand eram mic imi placea (habar nu am de ce) sa mananc sapunul din baie :)))

    Reply

Leave a Reply

