O zi-n Bermude. Triunghiul Bermudelor

Nu ştiu cum e acolo, dar am înţeles din poveşti că-i o zonă în care se întâmplă lucruri ciudate. Aşa că ceea ce mi s-a întâmplat ieri şi alaltăieri poate foarte bine să se încadreze la Fucked Up Day. Am mai scris eu despre ziua (Zile de Deochi) în care te trezeşti din somn cu fundu-n sus pentru că te-o scuipat cineva în decolteu c-o seară înainte.

Dar despre ziua în care planetele îs la fel de cu fundu-n sus ca tine şi Venus tocmai ce-a plecat din casa a treia şi te-a lăsat de capul tău şi Mercur chiar n-are chef să înceteze cu radiaţiile care pe tine te fac să vomiţi, despre ziua aia ce să mai zici?

Eu cred că dacă un fluture bate mai tâmp din aripi la capătul Pământului (să zicem tocma-n Triunghiul Bermudelor), pe tine te aşteaptă nişte reacţii de la oamenii din juru-ţi care cel puţin te fac să caşti ochii şi să ridici într-o rână sprâncenele.

Na, acum două zile am luat o decizie. Am scris pe blog despre ea (aia cu anul pro-bono, v-am zis-o şi vouă), am fost ameninţată că mi se închide blogul (mi-a zis mie un Andrei că acu-s bloggeriţă cu acte-n regulă) şi unii, alţii au început să mă vorbească nu tocmai de Ioi, faină-i Anne, aş lua-o la mine acasă. Şi pe mine când mă vorbeşte cineva de rău, mie nu-mi ard obrajii (decât dacă le frigi una) sau urechile (decât tot în acelaşi caz), mie mi se face rău. Mă ia durerea de diblă, iau decizii proaste, reacţionez muiereşte şi spariu bărbaţii. Şi asta s-a şi întâmplat :=)

Încă n-a trecut furtuna. Uite de-aia nu vreau eu să divorţez niciodată. Că divorţurile-s parşive şi se lasă cu mult răhăţel sentimental şi pe mine chestiunile astea mă fac să mă simt ca-n Triunghiu` Bermudelor. Adică nasol de tot, tăticule!

One response to this post.

  1. […] vă reamintesc: eu sunt Anne cu Zile de Deochi şi Triunghiul Bermudelor. Adică eu nu credeam în twist-ul pozitiv pe care-l poate lua o zi în care te trezeşti cu faţa […]

    Reply

Leave a Reply

