Cum mi-am petrecut 12 august-ul

12 august. Am împlinit 21 de ani. Am sărbătorit cu o parte din familie în Bucovina, la bunici.

M-am trezit dimineaţa şi-am vrut să-mi pozez moaca cu declaraţia: Aşa arătai în dimineaţa zilei de 12 august, 2011. Honey, you are getting old. Eh.

La radio se auzea It`s the first day of the rest of your life.

Bunicu îmi lăsase un fel de Suicide Note pe dulap pentru că trebuia să plec cu bicicleta în satul alăturat şi se pare că nu mă puteam baza pe frâne. Şi cele trei dealuri şi tot atâtea văi nu ştiu dacă mă iertau.

Era să-mi stea inima în dâmbul 2 şi-am zis că mor de ziua mea.

Puteam să mor de ziua mea şi pentru că am mâncat toate bunătăţile din poze.

Când am plecat din Molid spre Piatra Neamţ am dat de-un şofer pe autobuz născut în aceeaşi zi cu mine. Ne grăbeam amândoi să sărbătorim aşa că a scurtat şederea în autogări şi m-a tot complimentat cu Domnişoara Sărbătorită.

8 responses to this post.

  1. Tu ai mancat coltunasi??Doamne ce pofta mi s-a facutȘ)

    Reply

  2. Posted by Ionut Costache on August 14, 2011 at 6:57 pm

    Într-adevăr ai avut o zi aproape perfectă, o zi specială, la fel ca tine. Cred că în astfel de momente trăiești fericirea pură, te bucuri de viață și mai ales de bunătățile pregătite de bunica ta. Pe lângă cadourile primite, presupun că tu ai fost cadoul mult așteptat de bunicii tăi și am eu un feeling că nu te-au mai văzut de foarte mult timp. Eu zic să le faci acest „cadoul” mai des (dacă poți). Bucuria va fi reciprocă. Iar noi restul prietenilor/colegilor tăi, suntem recunoscători că te cunoștem și ar trebui să te facem să te simți ca și cum ziua ta ar fi în fiecare zi. Nu contează dacă reușim, trebuie doar să credem că putem și să încercăm. La mulți ani încă o dată!

    Reply

  3. Toate ca toate pana la porumbul ala…

    La multi ani!

    Reply

  4. Posted by Stefan on August 15, 2011 at 7:14 pm

    Doar 21 de ani? hmmm…:-?

    Reply

  5. Posted by Amiuţa on August 16, 2011 at 9:26 am

    Norocoaso! Toate arata asa de bine! …

    La multi ani! Multi, multi, multi, ca mai ai de facut multe, multe, multe.🙂

    Reply

Leave a Reply

