Înoată, bărbate, înoată!

Cuuuuum să te invit la piscină şi tu să zici DA şi apoi să dai din mâini şi din picioare ca înecatul şi să ai impresia c-o să te las să-mi pui mâna “din greşeală” pe fund prin apă (căci ştim că-n apă fundul pare mai uşor şi mai moale şi mai prietenos, da, da, da).

Cuuuuuum să mă vrăjeşti cu maxim de tupeu săptămâni la rândul şi să trebuiască să te scot de cap din apă că te-ai dus la fund ca o cărămidă? Şi tu crezi că asta mă excită? Că femeile AU NEVOIE să aibă grijă de bărbaţi? Să-i PROTEJEZE? De APĂ? Pe bune? C`moooon!

My male friends, situaţia-i tristă: dacă nu ştii să înoţi şi nu-mi poţi oferi a little pool fun – eşti cam la Striiiiike, you`re OUT! Nu, nu first base, nu second base, am zis You`re OuT! Swim, dude! Learn how to swim! Aruncă-te-n valuri ca Adonis, lasă sarea să ţi se usuce pe pectorali, să-ţi culeg o algă din păr sau să te consolez că Iubi, ai ochii roşii că ai înotat atâta sub apă, nu că ai plâns like a pussy când te-am împins de pe margine ÎN JOACĂ!

My male friends, situaţia-i tristă: cică are BBC emisiune în care te lămureşte că Black Men can`t swim! (cum se poate asta? Se duce naibii toată fantezia mea!). E adevărat că m-am distrat maxim când în nu ştiu ce episod din Keeping up with the Kardashians (da, mă uit, da, salivez după Kim) nu ştia ditamai dihania de Lamar Odom de la LA Lakers să înoate (la cei 2m ai lui, da, da, da, trist, maxim turn-off).

My male friends, ca situaţia să NU MAI FIE TRISTĂ – învăţaţi să înotaţi! B****z love that!

7 responses to this post.

  1. Ahahaha deci punct in plus pentru cei din campania #bloggerilaapa :))

    Reply

  2. mai împinge-l de câteva ori, așa învață să înoate :))

    Reply

  3. Posted by andrei on August 9, 2011 at 11:38 pm

    stia,bai,sa inoate,dar pe la fund :))) pai si a actionat pe sub apa,ca nu ne-ai spus?

    Reply

  4. Posted by andrei on August 9, 2011 at 11:42 pm

    inseamna ca a luat apa prea rpd si nu a mai apucat.cred ca ai actionat tu in locul lui…. :)))

    Reply

Leave a Reply

