Justiţiara

De când a dat căldura sunt înnebunită. S-au înmulţit ca ciupercile după ploaie. Mă simt ca singurul ALB dintr-un ghetou din Brooklyn. Seringi în faţa blocului, seringi în parcare, mirosuri şi microbi peste tot.

Cum sună un mail adresat Poliţiei Capitalei în legătură cu noul cartier boschetăresc Lizeanu.

Aceasta este o copie a următorului mesaj trimis de dumneavoastră la Sugestii şi sesizări via Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti

Acesta este un e-mail de verificare via http://b.politiaromana.ro de la:
Chelariu Anne-Marie <annemariechelariu@yahoo.com>

Ce trebuie să se întample, Doamne Fereşte, ca să interveniţi şi să-i mutaţi sau alungaţi de-aici? Se drogheaza in statia de autobuz (in fata clubului Bellagio) ziua in amiaza mare, se droghează in parcări incepand de dimineata cand merg copiii la scoala, stau in statiile de tramvai si autobuz sau in gangurile de trecere, sunt mereu dezorientati, murdari, gasim seringi IN FATA blocului, dorm in fata blocului si sperie vecinii, e groaznic, sunt foarte multi!
In weekend stateau pe trotuar de parca erau la ei in sufragerie, nici nu aveam cum sa trec cu bagajele. Sunt bandajati sau cu tot felul de răni deschise, purtatori de tot felul de boli si complet imprevizibli.
Vă rog, faceţi ceva. Sunt tanara, nu am nevoie de experiente traumatizante si de aceea platesc o gramada de bani la chirie, tocmai in ideea in care stau la strada, mai in centru. Ca ma mutam in Rahova şi măcar plecam de la premisa: Sper s-ajung şi azi întreagă în apartament.

Nu ştiu ce alte petiţii să mai fac, zău.

8 responses to this post.

  1. Salut,

    Ai putea sa incerci sa iei legatura si cu cei de la ARLID (Asociatia Romana de lupta impotriva drogurilor) si, probabil, prin intermediul lor sa faci o presiune mai mare asupra politiei romane. http://www.antidrogromania.ro/

    Inteleg despre ce vorbesti, si in drumul taberei intalnesti astfel de specimene, mai ales pe timp de noapte sau seara.

    Mult noroc, si sa ne tii la curent.

    Reply

  2. Bănuiesc că Poliţia ştie de locul ăsta. Dacă nu mă înşel pe Viitorului era/este? la fel, seringi şi ace pe jos şi vorbesc de cel puţin 2 ani în urmă.

    Reply

    • Da, Alex, dar eu stau la stradă, la drumu mare🙂 Ştiu că pe Viitorului e ghetou, dar ţiganii nu îşi injectează nimic, sunt doar murdari şi dubioşi la înfăţişare

      Reply

  3. […] semnal de alarma referitor la drogatii din zona Lizeanu (la un semafor distanta de casa mea) trimis zadarnic de @the_anne_marie Politiei […]

    Reply

  4. Posted by Foxana on August 5, 2011 at 7:41 pm

    Ieri seara am observat ca s-au inmultit masinile de politie prin zona. Sunt doua dubioase (tiganci sau nu, n-am stat sa analizez) care isi tot fac veacul seara prin fata blocului meu. Stau pe scari pur si simplu si uneori imi blocheaza intrarea in bloc de trebuie sa ma strecor prin spatele uneia din ele. Ma intreb ce o fi cu ele, ca ieri masina de politie era si ea parcata in fata blocului si ele stateau linistite acolo in continuare. Or fi informatoare ale politiei?

    Cartierul asta chiar a devenit dubios. Imi aduc aminte cand un travestit facea trotuarul tot in fata blocului meu acum vreo cativa ani. Macar ala a disparut din peisaj.

    PS: Stau in aceeasi zona cu tine, pe diagonala fata de Bellagio.

    Reply

  5. Eu ti-am zis sa vii la mine in Militari, nu vrei sa ma asculti. Glumesc, take care.

    Reply

Leave a Reply

