Încurajează-mă altfel

Nu sunt genul de om la care să funcţioneze ca motivaţie sau incentive sau zi-i cum vrei metoda cu Uite ăla ce-a făcut, uite câte are ăla, uite cât câştigă, cu ce se îmbracă, cât de mult îşi permite să halească zilnic de la Mc sau prostii de-astea.

Da, slujbe puţine, criză, unii se descurcă, alţii mai puţin. Iar lucrurile spuse la modul: Ăla poate, tu de ce nu poţi? n-au mers din clasa I, când probabil intervine la toţi dilema în care te bagă părinţii: tu ai luat 7, colega de bancă cât a luat? Păi el de a putut şi tu nu?

Eu de obicei mă optimism-ez singură, dar dacă vine cineva şi-mi pune întrebări încuietoare: Ce-ai făcut până la vârsta asta? Unde te vezi peste cinci ani? Ce meserie ai tu când termini masteratul, ce-i aia Relaţii Publice? devin tristă şi confuză, nicidecum Ai, fir-ar al dracului, v-arăt eu vouă!

Mie-mi place cu O să fie bine, ai calităţile x, y, z, uite ce poţi să faci cu ele, if you can dream it you can do it, din astea.

Motivaţional: FAILURE is NOT an option.

Brings you down: Te îndrepţi către marele failure.

“There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle.” ~Albert Einstein

Ghici ce-am ales eu?

One response to this post.

  1. Mai importanta decat vocea care spune “Ăla poate, tu de ce nu poţi?” (de oriunde s-ar auzi ea), este vocea pe care o auzi doar tu. Cred ca succesul si pana la urma, implinirea ca faci ceea ce iti place, vine din controlul acestei voci din fiecare zi. Sper ca ai ales “Go for it”.

    Apropo de controlul vocii tale: „Some people hear their own inner voices with great clearness. And they live by what they hear. Such people become crazy… or they become legend” Geox

    Reply

Leave a Reply

