Ai grijă cu ce RATB circuli

Da, da, ştiu gluma aia cu If you want it done right, you`ve got to do it yourself, dar şi chestia asta se face cu obraz şi ceva premeditare. Nu, nu poţi pur şi simplu să-ţi scoţi tulumba ziua-n amiaza mare ÎN autobuz şi să-ţi provoci plăcere. Aşa ceva, pentru o copilă ca mine, e de-a dreptul şocant şi dătător de traume.

Ca să vă explic. Ştirbei Vodă – ora 17:55. Mă urc într-un RATB ce duce spre Romană. Nu mai erau locuri, mă poziţionez într-o rână unde găsesc şi eu mai liber. Nu trece un minut şi-l văd pe unul că se uită cam aiurea la mine şi-şi dă ochii peste cap. În secunda doi reacţionează o tanti ce stătea pe scaunul din faţa mea (şi care m-a salvat oarecum prin aşezarea ei ca să nu dau ochii cu penisul erect al tâmpitului în cauză). Îi arde o geantă peste cap şi ţipă: Cum îndrăzneşti, nesimţitule, să-ţi scoţi penisul în autobuz?

Tâmpitul îi arde un picior în burtă, moment în care se mai ridică două tanti (cu genţi la fel de voluminoase) şi încep să-i care în scăfârlie lovituri grele, doar-doar şi-o bagă la loc. Eu am ieşit un pic din ceea ce se întâmpla acolo, cred că am avut un scurt blackout că m-a luat total pe nepregătite situaţia. Femeile urlau la şofer să Deschide, domnule, uşa, să coboare bolnavul ăsta! – şoferul se hăhăia (l-am văzut în oglinda retrovizoare), femeile l-au admonestat Uite la el cum râde, cred că-i place şi lui, bolnavul nu se ridica de pe scaun, bărbaţii (patru la număr) din autobuz n-aveau nicio reacţie. Era un război pentru normalitate purtat de trei femei înarmate cu genţi.

Până la urmă, la insistenţele doamnelor, uşa se deschide la un semafor şi individul coboară. Discuţiile de după ar fi trebuit să-i emasculeze de tot pe purtătorii de pantaloni DEGEABA. Adică pe DEGEABA purtătorii de pantaloni.

Eu sechele tot am.

15 responses to this post.

  1. Yea, eu am pățit-o acum vreun an jumate, la 10 dimineața în 104. Frigul frigurilor afară, înghesuiala înghesuielilor în autobuz. Lângă mine se afla un tip pe la vreo 20 și ceva de ani, înalt, curățel, mirosea frumos, totul bine. Atâta tot că vezi tu, tânărul tot căuta prin buzunare și căuta și căuta, iar eu în sinea mea ”nu se poate așa ceva. Nu la ora asta, nu în ziua asta, nu aici, nu acum, e prea curat și normal, nu”. La un moment dat, băiatul termină cu căutările aprinse iar eu brusc simt că *ceva* se așterne pe mâna mea (aflată în buzunarul hainei). Am înlemnit. ”Nu, nu, nu, nu, nu” era tot ce aveam în minte. Plec subtil privirea, and there it was, în toată splendoarea. Penisul. Mi-a stat inima-n loc și-am coborât la prima stație.🙂 (care întâmplător era și stația la care trebuia să cobor, dar în fine)

    Reply

  2. Lejer, de vară..

    De mult nu am mai auzit o întâmplare d’asta, credeam că a dispărut specia asta de perverşi. :))

    Reply

  3. O poveste naspa frumos povestita…🙂

    Reply

  4. Posted by Bogdan C. on July 28, 2011 at 2:53 pm

    De acord cu Mariciu,de mult n-am mai auzit de asa intamplari … Urat!!!

    Reply

  5. Swiss knife FTW!!!

    Reply

  6. Posted by mmm on July 28, 2011 at 3:47 pm

    Am auzit si eu o poveste de asta intamplata in metrou in aglomeratie, doar ca a fost si mai naspa pt ca a fost cu finalizare…

    Si da cel mai bine e sa ai un cutit la tine :)) cand vezi o faza de asta ii arati frumos cutitasul si sa vezi ce frumos se cuminteste😉

    Reply

  7. Posted by mmm on July 28, 2011 at 3:55 pm

    Nu cred ca ar indrazni sa faca vreo miscare impotriva ta daca ii spui : “Daca nu iesi in momentul asta ti-o tai !!! si dup aia razi putin malefic😉 , sau daca tot nu se cuminteste il ameninti si cu un picior in outzele lui dragi. Nici un barbat cu mandria pe afara nu cred ca ar face vreo miscare gresita in fata unei femei nervoase cu cu un cutit in mana !

    Reply

  8. Posted by mmm on July 28, 2011 at 3:58 pm

    Sau mai frumos cu un tazer gun si il electrocutezi direct “in that special spot”😉.

    Tot vin cu idei😀

    Reply

  9. Posted by Hoodie on July 28, 2011 at 9:53 pm

    Pepper spray mentii distanta si cu siguranta nu o sa mai fie in stare de nimic dupa doua fasuri cu ala. Oricum e o sansa la un milion sa ti se mai intample asta Miss Pr. Deci Lock that memory in a dark place and keep it cool🙂

    Reply

  10. […] în comun (sigur vă amintiţi prima mea călătorie cu 16ele sau cum s-a gândit cineva să se masturbeze în autobuz) azi vă povestesc cum am avut o chimie excelentă cu un fotomodel de 17 ani (atât i-am dat eu). […]

    Reply

  11. Mda, happened to me, too. Prin anul I sau II de facultate, intr-un 300. Soc si panica cand individul a coborat dupa mine. Noroc ca ma duceam la facultate si am scapat usor de el, intalnindu-ma cu diversi cunoscuti.

    Reply

Leave a Reply

