Bună. Sunt Anne şi iubesc cafeaua.

Bunăăăă! Sunt Anne şi-mi place cafeaua. Îmi place în toate formele – boabe, lichidă, caldă, rece, cu lapte, cu frişcă, smântână, ciocolată, îngheţată, o ador! Iar când cei de la Nescafe mi-au propus un tasting cu noile sortimente de Frappe am fost Da, Da, DA! Gimme gimme gimme!

Primul sortiment pe care l-am gustat a fost Peppermint-ul. Ştii ciocolăţelele alea englezeşti cu ceva verde răcoritor înăuntru, ca un fondant? Miam, ăsta-i gustul Frappe-ului ăstuia! Rămâne aşa răcoritor pe limbă şi te trezeşte numai bine cât să ieşi iar să înfrunţi soarele de-afară.

Cât despre cel cu Rom – altă poveste. Mi l-aş prepara mai degrabă spre seară, la o întâlnire cu cea mai bună prietenă sau cel mai bun prieten, să prindem puteri că vrem să mai şi dansăm în club după.

Eu mi le-am făcut cu trei cuburi de gheaţă şi tot Nom, nom, nom! zilnic câte unul că aproape mi s-a terminat stocul.

Dacă vrei să-ţi dau şi ţie să guşti – lasă-mi un comentariu în care propui o cu totul şi cu totul altă aromă pentru Frappe-urile Nescafe şi îmi zici de ce ţi-ar plăcea să bei aşa ceva şi eu îţi trimit un display special compus din 4 pliculeţe, 2 plicuri de NESCAFE Frappe cu aromă de Rom şi 2 plicuri de NESCAFE Frappe cu aromă de Peppermint.

Şi cum Nescafe mi-a zis să fiu darnică, primii 40 de comentatori se vor REVERGORA cu Frappe-uri Yum! Să nu uiţi să-mi laşi adresa de mail ca să vorbim cu poştaşul🙂

24 responses to this post.

  1. Sigur ca iubesc cafeaua. Umblu ca un catelus dupa miros cand sunt prin oras in cautare de vreo cafenea.
    O idee de aroma pentru frappe ar fi migdale sau, de ce nu, tiramisu🙂

    Reply

  2. tocmai am in fata un frappe cu peppermint… mi nu nat!

    Reply

  3. mi-ar placea o cafea cu aroma de vanilie si scortioara, sa o savurez pe o terasa cu muulte flori🙂 (deja visez!)

    Reply

  4. Posted by Simona on July 27, 2011 at 1:13 pm

    Am savurat deja frappe-ul cu peppermint! Abia astept sa il savurez si pe cel cu rom!

    Reply

  5. Posted by ana-maria on July 27, 2011 at 2:26 pm

    Mi-ar placea un frappe cu rom sau cu peppermint …. unde ne vedem?

    Reply

  6. Posted by andrei on July 27, 2011 at 2:31 pm

    stii care-i cea mai buna cafea? care se da gratis😛

    Reply

  7. Posted by ana-maria on July 27, 2011 at 2:55 pm

    frappe cu frappe nu au:))….mi-as dori un frappe cu gus de femeie …sa-l vad pe ala care inventeaza asta …cafeaua cu parfum e doar un film ..sa vedem gustul…sa fie senzual…sa te tachineze putin…sa-ti faca morala ca-l bei prea tarziu.sa fie pisicos …sa nu coste prea mult …si deocamdata cam atat..sa vedem ce putere au baietii astia cu frappe-ul..ar fii geniali nu?

    Reply

  8. Fresh de dimineata🙂

    Reply

  9. menta este preferatul meu…dar imi place si scortisoara si mi-as dori sa regasesc printre sortimente aceasta aroma

    Reply

  10. Frappe cu…. mmmm… mmmm.. castane comestibile. Un mix dragut intre alune de padure si castane comestibile. Yammmy.. Parca simt mirosul castanelor coapte in cuptor!

    Reply

  11. Posted by marina :D on August 2, 2011 at 4:32 pm

    si eu :X

    Reply

  12. Posted by Gaby on August 2, 2011 at 4:34 pm

    mm…un frappe cu…aroma de ciocolata sau alune😀 Eu oricum iubesc frappeul😀

    Reply

  13. Posted by Cristina on August 2, 2011 at 4:34 pm

    al meu al meu al meuuuuuuu cu aroma de menta sau rom…😡

    Reply

  14. Posted by Alina Ionescu on August 2, 2011 at 11:25 pm

    Ce mi-ar incanta mie papilele gustative ar fi un Frappe cu aroma de vanilie si cu multa inghetata si frisca, sa mai scot din sarite caldura de-afara😀

    Reply

Leave a Reply

