#ratbtweetmeet

Mă sună ieri Minxie să mă întrebe dacă pot să mă sustrag o oră de la activităţile intelectuale şi să particip la un #ratbtweetmeet. Îmi explică despre ce-i vorba şi având în vedere că:

1. circul zilnic cu RATB şi am cam renunţat la metrou

2. rezultatele studiului despre Igiena Românilor sunt îngrijorătoare

3. îmi place să observ oameni obişnuiţi atunci când li se oferă ceva gratuit pentru un gest considerat normal în orice ţară civilizată.

m-am dus.

Dar despre ce-i vorba?

Cu prilejul relansarii gamei de antiperspirante, deodorantul numarul 1 in lume* lanseaza campania nationala “Rexona iti rasplateste fidelitatea”, destinata calatorilor care circula cu mijloacele de transport in comun din principalele orase ale tarii. Realizata in parteneriat cu companiile de transport public din orase precum  Bucuresti, Iasi, Cluj, Sibiu, Timisoara, Arad si Oradea, campania „Rexona iti rasplateste fidelitatea” are ca scop recompensarea calatorilor care adopta un comportament civic corect si isi achizitioneaza bilet, abonament sau reincarca abonamentul prin intermediul cardului Activ in perioada 4 iulie – 4 august 2011.

 Bun, deci cumperi bilet sau pui bani pe card – primeŞti deodorant.

Observaţii:

1. românii nu reacţionează atunci când sunt filmaţi. Acum or suntem noi o naţie de vedete, or nu conştientizăm că e periculos să te laşi filmat pe stradă că cine ştie pe unde ajungi sau cum o să fie folosit materialul respectiv. Dar Raluxa stătea lângă ghişeu cu telefonul şi nimeni nu a întrebat-o: Mă scuzaţi, cu ce ocazie mă filmaţi? De la ce televiziune sunteţi? Cu ce scop? Nu mi-aţi cerut acordul. În fine, eu aş fi fost sceptică.

2. românii iubesc mocangeala. Mda, clişeu. Doar că vorba că se dă ceva gratis se duce-n târg ca vântul. Şi veneau oamenii la ghişeu să-şi cumpere bilet doar ca să primească deodorantul ăla.

3. românii sunt mari antreprenori. Nişte băieţaşi au luat vreo trei deo pe care voiau să le plaseze cu nonşalanţă trecătorilor cu 5 lei bucata🙂

Trebuia să ţinem cont că şi tanti de la RATB voia să nu mai transpire şi şi-a însuşit cică vreo 40 de Rexona – că eram noi sceptici la un moment dat de ce pleacă lumea de la ghişeu numai cu bilet, nu şi cu deodorant.

Leave a Reply

