Laud un pic FRR-ul

Pentru că până în dimineața asta voluntariatul de la Rugby7s era pe locul I în topul voluntariatelor pe care le-am executat cu drag și spor de-a lungul anilor. Și credeți-mă, am ceva voluntariate la siviu. Topul ar fi fost așa:

1. Rugby7s

2. B`estFest 2009 (cu acces backstage și meeting Patrice)

3. NexT 2008

Doar că în dimineața asta primesc un mesaj de la Nico în care sunt informată că mă așteaptă doamna Flori la Federație să ridic banii cuveniți celor două zile de Rugby7s în care am ajutat. Așadar – nu numai că a fost o ocazie excelentă să mă refac eu spiritual, să cunosc îndeaproape un sport adevărat și niște oameni adevărați, să îmi fac niște legături, să exersez trei limbi străine, să mă simt utilă, să primesc mulțumiri nenumărate de la staff-ul spaniol (care mi-a și telefonat după ce au aterizat în Spania să ÎMI MAI MULȚUMEASCĂ încă o dată) – pe lângă toate beneficiile astea pe care le pun mai presus decât orice sumă de bani, FRR s-a gândit să ne și răsplătească cu o sumă frumușică pentru un student. Chapeau! Jos pălăria!

Aștept cu mare drag să ajut la viitoare competiții. Doar că acum, nefiind muncă voluntară, trebuie să-mi revizuiesc topul🙂

Leave a Reply

