De ce nu sunt bune forumurile atunci cand…

ai apă în urechi și vrei s-o scoți. Pentru că dau sfaturi complet aiurea și discuțiile par o serie de bancuri. De la Sărit într-un picior la făcut vid cu palma, doar-doar o ieși păcătoasa aia de apă, până la:

stai in cap (la perete nu sparge ceva prin casa) fo 5 minute

baga o tigare aprinsa in ureche

Se mai găsește câte-un înțelept care nu se prinde de ce e topicul cu apa în urechi folositor: “Bre, da’ sunteti matze de nu va place apa-n urechi?!?”

tot pe forumuri unii au parte de revelații: “Cand ciocanesti in cap in partea opusa a urechii infundate nu suna dovleacul haios? La mine asa se auzea”

experimente: “cel mai misto suna cind iti tragi cite una dupa ceafa, mai ales daca ai apa-n ambele urechi. Auzi funny stereo”.

“Cand mai patesc asa eu fac altfel, invart capu foarte repede in stanga si in dreapta, da repede tare (fa incalzire in prealabil sa nu ramai cu gatu’ blocat)
Iese cat ai clipi!” – aș zice eu Dacă mai poți clipi, că eu mi-am pierdut și ochii prin cameră de atâta învârtit.

addagio de la alt user: “Da’ vezi sa nu fi prea entuziast ca iese si viata din tine”

“Mie imi chiar place sa ma bag in vana pana ajunge apa in urechi ca sa nu mai aud decat bataile inimii+respiratia+ceva sunet de fond(ce ii ala apropo? Are de`a face cu tensiunea?)”. – întrebare a la Tati, tati, ce-i ăla sunet de fond?

Răspunsul: “Ce se-aude cand stai cu urechile in apa si e liniste in jur, in afara de puls si bataile inimioarei e zgomot de fond cauzat de frecarea Pamantului pe axa de rotatie, ca are un usor excentric pe partea cu Caracalu’ cand se da de-a roata in miscarea de revolutie si-o inceput sa scartaie”

Mie mi-a ieșit greu apa din ureche dreaptă. Încă mai am ceva sare de mare că mă cam deranjează când bâțâi din căpușor. O să îmi bag o țigară aprinsă și-un bob de porumb, măcar s-o pun de-un popcorn cu sare.

3 responses to this post.

  1. Posted by mmm on July 15, 2011 at 5:27 pm

    Te-ai dat la fund ? :)) Eu tot timpul fac chestia cu saritul intr-un picior cu urechea infundata in jos, e adevarat ca o data am patit-o nasol si nu a iesit si am tot avut senzatia aia vreo 3 luni. E periculos ca poti face otita si aia e dureroasa rau, am patit-o de mai multe ori la mare…

    Reply

  2. Se merge la farmacie, se ia o seringa cat mai mare, se incalzeste niste apa la temperatura suportabila, se baga apa in seringa si apoi se baga seringa in ureche(evident FARA AC) si se baga jeturi gentile de apa calduta acolo pana cand simti ca a iesit tot.

    Reply

Leave a Reply

