Am fost la Kaufland și mi-am cerut drepturile

Mă aflu la Piatra Neamț. Nemțeanul de rând cumpără de la Kaufland. La Kaufland au o “politică de așteptare” (ca să nu trageți de mine c-am zis Waiting Policy și că nu mai știu să vorbește românește) conform căreia dacă nu sunt toate casele deschise și aștepți mai mult de cinci minute la o casă primești 3 lei din partea companiei. OK! S-o testăm și pe asta.

Nu toate casele deschise: check

Aglomerație la cele câteva deschise: check

Dăm drumul la cronometru: check

Lumea burzuluită, normal. 5:20 când a venit rândul nostru.

Bună seara, am așteptat mai mult de cinci minute la casă și nu sunt toate casele deschise, zic eu zâmbitoare. Primim un bon de 3 lei?

Domnișoara Uluită, supi, plicti, plină de sicti: Mmmm, la informații.

Mergem la informații. Bag aceeași placă. Mirare maximă. ‘Florica, au așteptat mai mult de cinci minute la casă. Ce fac?’

Dosarul albastru. Nu, nu ăla, celălalt. Intact. Foi albe. Imaculate. Bun, bun, bun. Numele dvs? La ce casă ați așteptat? Semnați. 3 lei brut. Hai, Danke Schon!🙂 Întreb, așa, de curiozitate: Nu vă supărați, mai vine lumea să vă ceară această sumă pentru așteptare sau am fost singura nebună? Răspuns: nu mai vine, doar în zilele foarte aglomerate. Doar toți ăia cu moace triste din spatele mele nu au venit să reclame.

Din spirit civic. Că dacă nu face nimeni nu o să mergem nicăieri. La ieșire din parcare unul s-a băgat în fața noastră cu mașina, l-am claxonat, s-a oprit, am coborât geamul și credea că-l înjur. I-am zis MULȚUMESC. A rămas cam mirat.

Chaules,

Anne.

7 responses to this post.

  1. Maxim! Ce-o fi zis sefii Kaufland… “Ba fir-ar al naibii… chiar a venit una sa ceara banii” :))

    Mersi

    Reply

  2. Foarte bine…Si eu stiu de regula asta…dar n-am stat mai mult de 5 minute la casele din Kaufland de pe Sebastian:)

    Reply

  3. Nu uita sa declari banii aia, sa platesti si impozit pe venit, daca vrei sa fii corecta pana la capat.. :))))

    Reply

  4. Stai să o vezi pe aia cu 1 RON în schimbul unui produs expirat și găsit de către client pe raft. Vrei 1 RON sau te duci să îi reclami la OPC?🙂

    Reply

Leave a Reply

