Alt articol despre pupat

Hai că mă știi pe mine! Mă știi că-s pupăcioasă rău în orice loc public, numai nu atunci când suntem singuri la noi în bucătărie, sufragerie sau dormitor. Mă știi că mă omor să salivez pe toată fața ta cât mergem cu metroul, să atârn de gâtul tău când suntem în parc, în supermarket, când stăm la coadă să plătim facturile, când conduci, când ne dăm jos în tramvai, când e aglomerație în autobuz, când ieșim în oraș cu alte cupluri. Ah, mai ales cu alte cupluri! Noi facem concurs și le arătăm că ne iubim țel mai mult dintre toți!

Știi când m-ai luat cu tine la fotbal și ai dat golul ăla mișto din poziția aia imposibilă și am fost atât de mândră de tine că am intrat pe teren și ți-am sărit în brațe și te-am lins pe toată fața? Ah, Good Times! Sau mai știi când ai avut problema aia cu piciorul și ai stat în spital și te-am pupat ore în șir de se mirau și asistentele? Credeau că suntem siamezi, așa lipiți eram!

Nici nu știu de ce s-au burzuluit trecătorii la noi când, exact la coborârea din tramvai am vrut să îți ofer cel mai siropos french-kiss. Ei, fix de noi nu mai aveau moșii ăia loc! Hai, mă!

Și-mi mai place de mor când stau peste tine să ne pupăm atunci când mergem la piscină și tu ajungi acasă bronzat cu urmele corpului meu. Vai, puiuț! Îmi vine să te iubesc până te sufoc! 

Acest articol este un pamflet. Dacă vreți ceva serios, dați un ochi AICI

Leave a Reply

