TV-ul și Băieții Răi

V-am promis că o să-mi spun oful în legătură cu discuția pe care am stârnit-o la Women on Web. La întrebarea: Ce-ar zice Buni când l-ar vedea la TV pe Sișu pe care i-am adresat-o Sandei Nicola (care urma să-l aibă ca invitat pe Tudor Sișu într-una dintre edițiile Generația cu Cheia de Gât, în ideea unei schimbări de target de audiență pentru vară), Sanda mi-a dat un răspuns care m-a ușor dezamăgit.

Bun, ca să înțelegeți. Emisiunea trece vara pe alte subiecte, având în vedere că target-ul e în Vamă sau în concedii și în fața TVului rămân Buni&Co. Și atunci mi s-a părut normal să întreb ce ar avea Buni de învățat de la Sișu, văzând pe unul din slide-urile Sandei că e Tudor invitat în emisiunea ce urma să se înregistreze. Adică pentru target-ul inițial, OK. Dar pentru că știi că îți rămân atenți alți oameni, eram curioasă ce urma să atingă prin subiectul ăsta.

Tristețea a venit o dată cu răspunsul: Păi sunt o mulțime de bunici și părinți cărora le e frică pentru copiii lor, care, în Vamă fiind, ar putea să consume droguri. Și atunci stau în fața televizorului când eu îl aduc pe Sișu, care a consumat și poate fi dat ca exemplu de așa NU. Am parafrazat. Și m-am întristat că Tudor nu poate face nimic ca să schimbe ideea presei că Sișu e băiatul dependent de hero, băiatul rău din Balta Albă care a fost la închisoare și de care trebuie să se teamă părinții și pe care trebuie să-l dea ca exemplu negativ copiilor.

Se întâmplă să-l cunosc personal. Se întâmplă să-i apreciez talentul, dar mai ales mintea. Și evoluția. Și m-am bucurat că după Conferința de Presă am simțit că jurnaliștii au zis Ok, băiatul ăsta are ceva în cap, ne poate da o lecție de bun simț, de cum să-ți vezi de treabă și de cum să stay out of trouble. Dar TV loves trouble și Sișu încă oferă controversa cu care se hrănesc unii.

Sunt curioasă să văd înregistrarea. Dacă materialul reușește să-mi schimbe părerea, promit să revin cu articol pe blog.

Vocea din OFF are grijă să schimbe înțelesul vorbelor. Nu-mi place.

6 responses to this post.

  1. http://inregistrari.b1.ro/view-19_Jun-2011-generatia_cu_cheia_de_gat-76.html iată înregistrarea. mie nu mi-a plăcut abordarea, l-a pus într-o lumină proastă, cred eu🙂

    Reply

  2. “E o generatie de orbi ce se-nteleg prin semne, obisnuiti cu tonuri de gri se tem de culori, toti suntem chiori, eu incerc sa ies din umbra, vad lumea altfel, sunt un pericol doar ca exist” by @deliric1

    Reply

    • Bravo, Flav. Știu ITP-ul pe de rost🙂 Doar că dă-mi o explicație. De ce se întâmplă asta în media din Ro? De ce rapperii sunt priviți ca niște ghetto-monsters?

      Reply

      • Pentru ca spun adevarul iar prin mass media din Ro(si nu numai) dai DOAR de bullSHIT ambalat trendy,

        pentru ca sunt diferiti, adica vorbesc de spre lucruri care conteaza nu treburi care sunt “la moda”

        pentru ca ataca sistemul,

        pentru limbajul considerat de mase vulgar,

        pentru ca pun degetu pe rana si nu umbla cu ocolisuri, dulcegarii si can-can cum e la moda pe la TV.

        s.a.m.d….

      • Go Go, Flavius!

Leave a Reply

