Lasere și Salsa

Nu e un joc nou, n-au inventat chinezii sau japonezii salsa cu lasere🙂 Încerc o postare 2in1 pentru că am avut net cu țârâita zilele ce-au trecut și nu am apucat să scriu despre cât de bine mă pricep la laser tag sau despre ambiția-mi nețărmurită de a dansa exact ca Bursucu de la prima ședință🙂

Așadar, Cupa Bloggerilor la Laser Tag:

Am luat statisticile cu mine acasă. Vă dau cifre, cifre, dom`le! De câte ori am fost împușcată, pe cine am împușcat, câte puncte înseamnă fiecare piu-piu-piu laser shot. Să încep cu prima veste: am câștigat. Echipa în care am fost repartizată a obținut cel mai mare punctaj, cu toate că eu și Carmen nu mai jucasem niciodată, cu toate că eram echipă cu handicap, cu toate ca toate, iaca dovada.

Isprăvile de care sunt foarte mândră:

1. am ieșit mereu pe plus. Iar în meciul contra BEC Media am ieșit cu vreo 2000 de puncte, ceea ce este a big laser-tag deal pentru mine🙂

2. I-am împușcat într-un procentaj destul de promițător pe cei din echipa BEC.

3. Am făcut, pe rând, strategie cu Auraș, Carmen și Andra. La un moment dat i-am înconjurat pe Roșii și, cum zice americanul plin de el, We OWNED them. Mwahaha, evil laugh. Cosmin Tudoran tot îmi sufla în ceafă, mă împușca bine, mă scotea pe tușă, dar avea grijă să mă mângâie pe braț a consolare de fiecare dată. Andrei n-a fost competitiv,  n-a țipat la mine că nu-mi fac bine treaba (nici n-avea de ce, eu chiar îmi fac bine treaba🙂 ), mi-a trimis chiar și-un pupic din vârf de batistă când m-a văzut c-am ieșit pe plus.

Un alt joc în care am făcut eu pe viteaza a fost air-hockey. I-am arătat lui Auraș cum se face. I-am arătat și lui Stelian cum se face. Mi-a arătat Bogdan Alexandrescu cum se face.

Seara s-a terminat cu La mulți ani și câteva hituri Guns n Roses și Aerosmith. Purrfect, ce să mai!

Salsa cu Bursucu – Zeițele Gillette Venus în pași de latino

Joia trecută am început seria de opt cursuri de dans cu Bursucu (da, unul dintre coregrafii de la Dansez pentru Tine. Ne place să credem că acum nu e Bursucu de la Dansez, ci Bursucu de la Gillette🙂 ). Făcusem vals lent, care nu m-a solicitat prea mult că are pași destul de ușor de reținut, în schimb am descoperit o piesă piano-piano foarte faină pe care pot să-mi cuceresc fanii🙂

Dar SALSA! Ay, ay, ay, Salsa! Nu m-am lăsat până când nu am înțeles de ce Bursucului îi ies mai mulți pași decât îmi ies mie. Atunci ne-a învățat să aruncăm din șolduri. Nu m-am lăsat până când nu mi-a ieșit bătaia perfect. Atunci am mai rămas și la a doua ședință. Și mi-am luat energie și acum, dimineața, am exersat și pot să și schimb mișcările între ele. Arriba!

Îmi place tare mult stilul de predare, glumele, încurajările, toate suntem niște balerine, auzi. Și echipa-i faină. Sper să facem 200 de ședințe, nu doar 8, că eu m-am hotărât să devin profi!

Ne auzim curând că am multe să vă povestesc!

Leave a Reply

