Women on Web – feedback

Bine că v-am regăsit, no. Încă-s în sesiune și am avut și un sfârșit de săptămână destul de încărcat – proiecte, curs de dans cu zeițele Venus, Women on Web, o aniversare la studio, fotbal pe Mătăsari, rugby.

Vreau să scriu despre WoW-ul de anul acesta pentru că mi s-a părut la fel de fain organizat ca anul trecut (impecabil, Evensys), doar că prezentările au fost ceva mai slabe. Mi s-a părut cam multă promovare de produs propriu, subiecte cam neinspirate (știu și eu sau pot afla ce site-uri pentru femei sunt în România sau care sunt efectele Internetului sau care-i grila B1TV și ce-i cu Generația cu Cheia de Gât). Ce-i drept, am plecat după prezentarea Andressei, nu-mi dau cu părerea despre ultimele trei vorbitoare. Anul acesta m-a inspirat doar Cristina, care a avut un discurs într-adevăr inspirațional. Cred că și doamna Sandra Pralong avea subiecte mult mai “exciting” decât ceea ce a povestit. Nu te întâlnești foarte des cu dumneai și mă așteptam la ceva mai insightful.

Pentru că eu văd Women on Web nu ca pe o conferință unde ne prezentăm locul de muncă, ci ca pe un loc unde ne adunăm și prin poveștile personale, căutăm să inspirăm. Anul trecut mi-a plăcut mult Coco Popescu, mi-a plăcut Bucurenci, Bogdana, au avut întâmplări, concluzii, sfaturi pe care le deprindeai singur, nu din niște ppt-uri.

Și ca s-o zic p-aia dreaptă, nemulțumirea s-a văzut și din tweet-urile live.

Mâine o să scriu de ce am i-am pus Sandei Nicola o întrebare cu schepsis.

Leave a Reply

