Sus-Dată (adică Update)

N-am mai scris de la potopul de Duminică. Sper că nu v-ați gândit că oi fi pățit ceva. Eu sunt prăpăstioasa în toată afacerea asta🙂 Și-a fost Duminică și-a fost Potop. Au fost bălți, întreruperi de conexiuni de Internet, căderi de curent, geamuri sparte și normal, trafic îngreunat.

A mai fost și-o zi liberă ieri de-am crezut c-o iau razna. Eu dacă nu am mail-ul plin nu mă simt bine. Și cum tot era zi liberă și unii erau obligați să muncească (par example ăștia de pe la radio-uri) – au avut grijă atât ProFm cât și Radio Zu să mă întristeze maxim. Ăia de la ProFm băteau apa-n piuă cu Românii au Talent și cu ceva fetișcane cu bombeu pe care le-au trimis să stea de radar – vai steaua lor! – ăia de la Zu îi tot dădeau cu X Factor și cu dilema lor – dacă Denise (cică asistenta lor, că la cât ascult eu radio românesc mă și pricep să te țin la curent cu noutățile) să meargă mai departe în concurs sau să rămână la Morar și Buzdugan, care e, Morarul, e și în juriu și cică o să se strige BLAT! și tot așa. Niște aiureli pe care am stat să le ascult că eram probabil mai plictisită și mai somnoroasă ca ei.

Uneori mă gândesc că radio-ul ar trebui să dea doar muzică. Sau digeii ăștia vorbitori să fie sinceri și să zică: Bre, azi n-am subiecte pentru voi. Așa că decât să vă plictisesc, luați d-acilișa niște muzzaka și faceți ce vreți voi decât să vă bruiez cu dumele mele slabe.

Voi? Sănătoși, voinici? Sesiune? Munci?

4 responses to this post.

  1. Posted by Ionut Costache on June 14, 2011 at 1:22 pm

    Sănătos, voios din ce în ce mai tare, mai ales după fiecare examen, iar astăzi mă gândeam să ies pe afară pe undeva cu câțiva prieteni, ceea ce îți doresc și ție. Așa că, cu toate că este puțin cam înnorat, îți doresc o zi superbă în compania cui vrei tu!

    Reply

  2. sa stii ca eu ma feresc intentionat de radio. dar tataia meu are el un “aparat” (ca asa-i zice el si mie-mi place tare) unde prinde radio antena satelor. si pe langa orele de dedicatii si muzica mai de dans sau mai de dor, mai gasesti cate o nestemata. de exemplu, parca duminica am ascultat un meci de oina, relatat de la fata locului dintr-un sat ce mi-am imaginat eu ca e frumos si miroase a proaspat si canta cocosu’ . n-am inteles nimic, dar patosul cu care comenta omul ala m-a umplut de nu-stiu-ce. asa ca, draga anne, cand te mai pironeste vremea rea de bucuresti, schimba frecventa pe AM si simte-te linistita.
    denisa si sfaturile radiofonice.

    Reply

    • ce bine că ai reapărut pe-aici, Denisa dragă! Și știi ce-i și mai fain? Că am niște prieteni care au putut și viziona meciul de oină de care spuneai și au povestit pe scurt pe bloguri și prin câte-un tweet🙂 Ca să vezi cum se leagă lucrurile. Și eu la bunici ascult RRA și-s mult mai liniștită și senină.

      Reply

Leave a Reply

