Foto-reportaj nocturn pe roți

Se iau patru colege de apartament și se încalță cu rotile.

Se eliberează în cel mai apropiat parc.

Cu mare grijă la dâmburi pentru a se evita accidentele (PS: Cristina nu dă autografe, nici interviuri, e sănătoasă, a supraviețuit).

După ce au fost agățate mai mult sau mai puțin grosolan de băieți mai mult sau mai puțin musculoși care alergau prin parc și cărora fetele voiau să le pună piedică, răcoritul cu două înghețate de persoană a venit la țanc (mulțumim Mc Obor – să nu afle antrenorul meu de fotbal că mănânc înghețată la ore târzii că mă pune la ture de teren duble).

Se coboară în Pasaj la Obor.

Se face un photo-shooting ad-hoc cu o înghețată mai mare decât cele două înghețate mâncate cu câteva minute în urmă.

Se părăsește ca o divă pasajul de la Obor.

Se intră cu rolele în Mega Image. Se alege prada, se analizează, se miroase. Divele sunt aruncate pe ușăpe motiv de rotile.

Două-trei poze la lift, ca fetele. Înainte de culcare, așea.

 

 

 

 

 

 

PS: Police, faceți ceva cu boschetarii din zona Lizeanu. Sunt mulți ai naibii și lasă seringi aiurea-n urmă. Nu de alta, dar mai vreau să ies și altă dată să mă mișc la lăsarea serii.

Vă mulțumim că ne-ați suportat.

2 responses to this post.

  1. Posted by Crisu on June 9, 2011 at 12:27 am

    am ars cateva calorii, am consumat 2 inghetate si am ajuns pe 0 acasa =))) si cu pantalonii stersi de asfalt :))

    Reply

Leave a Reply

