Blogal Initiative și BCR

Se mișcă niște lucruri. Și mă mișc și eu cu ele la propunerea lui Chinezu. E vorba de Blogal Initiative, proiect în care o să mă implic cât este nevoie pentru că mă ajută să mă simt utilă, pentru că are potențial imens și pentru că vreau să știu că am ajutat să pun o cărămidă la ceea ce o să fie în cel mai scurt timp blogosfera românească profesionistă. Liga peștilor mari din spatele tastelor.

“Ce nu este Blogal Initiative: nu este o agenție, nu își propune să fie așa ceva. Chiar vom iniția parteneriate cu anumite agenții, cu care să colaborăm în campanii, tocmai pentru a ajuta agențiile să dovedească clienților că social media livrează rezultate”.

Încă mă familiarizez cu mediul, încă descurc ițele și ramurile pe care se întinde inițiativa asta, dar am tot timpul și deschiderea din lume.

Cât despre prima campanie, cea lansată de BCR prin Blogal Initiative și Revista Biz, ați aflat probabil deja ce presupune (puteți oricând cere detalii pe contact@blogalinitiative.ro). Punctez doar că e prima campanie de acest gen, că BCR face un gest de curaj și pune, practic, în mâna social media un nou produs pentru că-și dorește să afle părerea bloggerilor și să asculte recomandările lor.

Eu m-aș simți ca la un internship într-o agenție și particip la primul brief unde mă pot face auzită și ideile mele chiar pot fi luate în seamă. Și cu ocazia asta mă împrietenesc și cu reprezentantul clientului și primesc și-un țâr de recunoaștere din partea colegilor.

Ne auzim!

Leave a Reply

