Fetele au degustat Tnuva Slim

Știți că v-am tot bătut la cap c-o să le cunoașteți pe colegele mele de apartament. Acum le puteți cunoaște direct prin intermediul unui experiment. Am testat împreună Tnuva Slim și iată impresiile adunate:

Piju a fost simpatică tare. Ne-am distrat la poze.

Pij: “1, 2, 3 și bombă! Da, e dulce. E… nu știu, e bun! E așa… fresh. Nu e grețos. E ușor. Eu sunt cu iaurturile. Are o aromă, miroase a… e între iaurt și lapte așa. E apos. Aș mai cumpăra dacă e ieftin. Daca e la cutiuță cred că e vreo doi, trei lei și ceva, cam pe-acolo. Până-n cinci. Ar putea să facă mai, cum să zic, mai practică cutia. Pe genul ăsta de cutie rămâne pe pereți foarte mult. Dacă mai ai o gură sau două trebuie să-l întorci, să aștepți și apoi să bei, în loc să bei tot din prima”.

Simona a fost mai sceptică.

Simonei îi plac iaurturile-desert, nu iaurturile-prânz/cină. Așadar n-a prea încântat-o Tnuva Slim. Și-ar mai fi dorit un ingredient, “un fruct, ceva. Niște cereale”. Nu i-a plăcut foarte mult nici mirosul, cât despre senzația de sațietate – “e consistent, dar cu o consistență cretoasă”.

Cristina a fost darnică la puncte și-i dă lui Tnuva Slim un plus.

“E bun. Mie îmi plac foarte mult iaurturile. E consistent, îmi place că e gros, dar nu e gras, nu mi se face greață de la el”.

Bianca a găsit un beneficiu mai “metaforic” pentru Tnuva Slim.

“De obicei sunt plecată de dimineața până seara. Nu sunt cel mai echilibrat om în ceea ce privește mesele. Aș putea spune ca sunt chiar haotică. Cu Tnuva Slim îmi regăsesc echilibrul. Îmi dă o senzație de sațietate și mă simt ușoară. Mă ajută să mă reinventez în fiecare zi”.

Nu putem spune că iaurtul este alimentul/băutura preferată a Gabrielei.

Dar până la urmă a dat gata aproape o cutie întreagă în timpul sesiunii foto. “E sățios, dar nu-mi prea place mirosul. Eu nu prea mănânc iaurturi. Nu știu dacă l-aș cumpăra”.

Personal mă așteptam să fie dulce. M-am apucat de mâncat iaurturi de ceva vreme și am încercat tot felul de game. Îmi plac mai mult cele dulci, dar Slim-ul ăsta ar fi numai bun când te apucă foamea seara și nu vrei să bagi la ghiozdan ceva care se descompune greu. E un iaurt natural cu o cantitate redusă de grăsime care păstrează aceleasi valori de calciu si proteine. Are o fibră vegetală numita inulină care dă senzația de sațietate. Mă văd cumpărându-mi unul când sunt la studio și nu am vreme să mănânc. Eventual asezonat cu un covrig🙂

9 responses to this post.

  1. hmm.. cand vin si eu in vizita pe la voi? :)))

    Reply

  2. Să ne aduci din ăla roz de la Tnuva🙂

    Reply

  3. Posted by Gaby on June 3, 2011 at 12:03 pm

    Foarte dragut ti-a iesit😀 Felicitari😛

    Reply

  4. uite aici lapte purificat de fete😉 http://whitepowermilk.com/pages/process (sick)

    Reply

Leave a Reply

