Să trăiț`, dom` manager!

Ieri v-am cam lovit în plex cu postarea despre femeile frumoase care se perindă la birou, așa-i? Care mai de care m-ați abordat, ba pe messenger, ba pe Facebook: Băi, Anne, sunt într-o situație identică!🙂 Mi-a plăcut să-mi dau cu părerea vis-a-vis de office crush-urile voastre.

Azi se îngroașă gluma. Am primit un docoment ofițiel de la Dragoș Butuzea. Pe care-l puricăm împreună, da?

Titlul docomentului zice așa: Femeile sunt mai “manageri” decât bărbații. Pwâm-pwâm-pwââm! Da, bărbate, închipuie-ți că jubilez🙂 Eu, femeia, sunt mai boss decât tine. N-o zic cercetătorii americani sau ăia islandezi, e studiu pe bune, realizat de compania Result Development pe 110 manageri români din 35,5% companii naţionale şi 64,5% multinaţionale. Capisci, da?

Vorba lungă, sărăcie. Să privim POZA

La ce te iau, așadar? La Comunicare (adică mă ajută gura asta mare de care te tot plângi tu), Leadership (coordonez mai eficient și sunt mai impozantă ca purtătoare de fustă), Obiectivitate și Imparțialitate (să n-aud că Femeile-s sensibiloase și subiective!), Luarea deciziei (adică țac-pac, așa facem!) și People Oriented (mămoasă, drăgăstoasă, așa cum m-ai cunoscut în peșteră). Acum ai să te aperi și-ai să vociferezi că n-oi fi la fel de motivată și determinată ca tine. Ei, las, un procent coloșa, nu moare nimeni. Acuma nu fi mârșav să zici că n-oi fi integră sau compententă, că-ți dau docomentul!

Lăsând gluma și bravada la o parte, găsiți concluziile cercetării  aici și mai vorbim.

Leave a Reply

