Super, scumpo!

Mi s-a luat de ticurile verbale dobândite în urma episoadelor din Roboței! Zău! Stăteam acum dimineața și-mi savuram cafeaua pierdută în acoperișul găurit al casei abandonate de vis-a-vis și-o aud pe Simona cu un Super, scumpo! că tocmai îi ieșișe un calcul la proiect. Și-am realizat c-a fost ultimul Super, scumpo pe care eu am să-l înghit. Și să nu înțelegeți greșit, la noi la 49 e nebunie mare cu replicile din Robotzi. Suntem patru fete care se înțeleg numai din replicile-cheie ale acestui mini-serial animat.

Dar mie atât mi-a fost. Așa mi s-a întâmplat cu Nu știuuuu, nu știu d-astea sau cu melodia de la Cataracts de când mi-am pus-o ringtone. Suprasaturare! Și nici nu mi-a plăcut deloc, dar deloc episodul ăla cu moartea, deși îi apreciez tare pe creatori.

Acestea fiind spuse, aud un Super, scumpo! la bucătărie și o tai la laptop să mă pun pe scris. Dar, îmi zic, înainte să aștern pe foaia asta virtuală just another Robotzi diss, am zis că tastez creativemonkeys.com și să trag un ochi și peste noua apariție. Și, ce să vezi? Nu mă zgâriam eu destul că n-am ajuns la Pirații din Caraibe! S-a făcut și F.O.C.A pirat!

Ca animație mi-a plăcut mult. Și harta avea niște nume ce mi-au amintit de hashtagul #geografiedistractiva🙂 Insula Savarin! Yum! Și da, au preluat niște Puți-Puți că a prins bine Bumpți-Bumpți, dar all in all e un episod ce mi-a potolit înverșunarea.

Dar Super, scumpo să nu mai aud!

Leave a Reply

