Ipohondria.

Știu că sunt guralivă și vă comunic cam tot ce fac și dreg. De fobia mea legată de fluturii de noapte cred că știți de aici. Și de columbofobie poate. Dar de ipohondrie știți? Sunt ușor panicabilă în ceea ce privește starea mea de sănătate. Dacă mă doare o măsea, gata, fac cancer la creier și o să-mi taie și urechea. Dacă mă doare mâna dreaptă c-am dormit cu ea sub cap, gata, am artrită. Și tot așa.

Vă imaginați cam prin ce-am trecut acum două zile când m-au apucat niște dureri crunte în dreapta jos, față și spate – ca pentru service auto m-am exprimat aici. Credeam că m-oi fi dereglat de la curent și că-mi trece cu pastilele preferate: Ketonal. Dar nu. Nu trecea și nu trecea. Am răbdat eu până pe la vreo 10 seara când m-am așezat în pat înspre a paraliza. Complet. Spasme. Durere de-ți dau lacrimile. Nu mișcam. Se instalează panica. Am început să transpir gândidu-mă la tot ce-i mai rău. Și-am sunat la 112.

A venit un nene arab care mi-a tras o injecție dureroasă în derriere, după ce s-a chinuit să găsească o venă funcțională în mâna mea de copil de lumea a treia. Diagnostic: colică renală. Pfiii, și eu care credeam că-i cancer și că trebuie să-mi scot cel puțin un rinichi și un ovar. Toate ca toate, dar a fost primul meu apel la Salvare. Și-a fost la timp.

4 responses to this post.

  1. Posted by Amiuţa on May 19, 2011 at 3:43 pm

    Am avut si eu colica renala. Doare ca naiba.
    Sa ai grija de tine.

    P.S. : Eu eram la urgente pe 1 ianuarie(!!!), si injectia aia din 3 substante mi s-a parut paradisul dupa o zi si jumatate de chin.

    Reply

    • Și mie mi s-a părut mană cerească, cu toate că mă doare locul și acum. Nu mi-au mai fost administrate injecții în derriere din clasa a 4a. Pare rău de așa un revelion ratat, Amiuța

      Reply

  2. Posted by Gaby on May 19, 2011 at 7:09 pm

    De fapt a fost primul meu apel la 112 :)) Si sper sa nu mai repet experienta cu doamna de la celalalt capat al firului pentru ca nu mi s-a parut prea draguta🙂

    Reply

Leave a Reply

