Gentleman la București

Nu știu ce-ați făcut voi ieri, dar eu am fost la ceea ce s-a anunțat a fi Cel mai mare concert reggae al anului, și anume Gentleman la București. Iubesc muzica reggae, e primul gen de muzică de care m-am îndrăgostit, dar pe Patrice nu-l dau pe niciun Gentleman!🙂

Pentru că am fost în Jah Staff vă spun cum s-a văzut de pe partea astalaltă, a organizatorilor.

Unu la mână: Gentleman e un om tare bun. Și simplu și modest. În caz că nu v-ați holbat îndeajuns la afiș până să te penetreze privirea lui blândă, vă zic că așa e și face to face. De la discursul de pe scenă: We live to fast, hai să ne mai oprim să respirăm, să ne bucurăm de viață – chestii d-astea liniștitoare, dom`ne, care îți mai trimit câte-o senzație pozitivă, la faptul că nici nu se adunase bine lumea și artistul se plimba zâmbitor printre noi, ăștia care puneam brățări. Am fost să-mi iau apă și am trecut pe lângă Gentleman fără să mă prind că-i el🙂 Nicio figură, nicio gardă de corp, tot un zâmbet și un cuvânt bun. Am stat backstage înainte să urce pe scenă, l-am văzut cum se pregătea, apoi am stat cu fotografii pe buza scenei și m-am retras sus, la scaune, ca să mă bucur de un view ca de Arene Romane.

Mi-a plăcut mulțimea. Foarte civilizată. Reggae really brings people together și-i calmează. Era ceva în aer, ceva foarte fain. Nu vreau să fac recenzie de concert, o să curgă.

Un inside fact simpatic legat de invitații lui Pacha Man – Haarp Cord (Sișu, Cedry2k și Dragonu) – artiști care înregistrează la studioul unde lucrez și eu, Unic Studio București (sămălaud!): când au intrat pe scenă era mare agitație în public și mă întreabă cel ce urma să aflu că era toboșarul lui Gentleman: is this a well-known artist? – într-o engleză cu puternic accent german (mulțumesc rădăcinilor nemțești!). I-am răspuns că da, a new band with four well-known hip-hop artists from Romania.

Plus că negresa aia cu pantaloni roșii care cânta – era a lui, mă!🙂 Și-o iubea în culise, am văzut io! Și-o să revin cu poze oficiale.

3 responses to this post.

  1. Posted by the on May 19, 2011 at 12:03 pm

    scrie mai des!

    Reply

  2. Posted by the on May 20, 2011 at 11:23 am

    thanks!

    Reply

Leave a Reply

