Cel mai aiurea tip de dimineață

Deci ai venit, dimineață târzie. Nu te așteptam. Nu te așteptam pentru că întotdeauna ești ca un musafir nepoftit pe care nu-l pot evita. Ești ca mătușa aia de care mi-e frică pentru că i-a crescut o aluniță păroasă pe buza de jos cu care mă pupă.

Nu te așteptam pentru că mă roade conștiința după ce te epuizez. Pentru că pierd o zi din viață. Pentru că gândurile nopții mustesc deasupra pernei, împletind visele erotice cu scenariile apocaliptice. Pentru că nu te pot alunga cu o piesă. Sau cu o cană de cafea. Pentru că stai pe capul meu până seara, la somn.

Pentru că mă chinui să mă smulg din pânza somnoroasă pe care mi-o țeși și corpul nu răspunde, dar creierul clocotește de idei. Și mă văd cum mă ridic din pat, cum scriu pe foaie tot ce am de făcut, cum mă apuc să fac nefăcutul. Și toate astea cu ochii închiși. Nemișcată până la shut down. Și mă trezesc după o altă oră. Iar cu idei, iar cu lene, iar cu lehamite și tălpi înghețate.

Bine am scăpat de tine, dimineață târzie.

poza de pe piccsy.

2 responses to this post.

  1. :)) mda, urasc musafirii nepoftici sau aia care nu mai pleaca :)))

    Reply

Leave a Reply

