Tu cât ai plăti pentru un cont pe o rețea socială?

Ieri am întrebat pe Twitter și pe Facebook dacă prietenii mei ar fi dispuși să plătească pentru beneficiile posesiei unui cont. Unii s-au gândit să facă un troc – fasole, pietre, ce se mai poate da la schimb pentru un nume și-o parolă, alții au răspuns afirmativ, dar mi-au dat de înțeles că s-ar răzgândi dacă suma ar fi prea mare, iar cei din urmă au zis că n-ar da din buzunar ca să-și pună moaca pe rețele sociale. O propunere interesantă a fost testarea IQ-ului utilizatorilor. Și atunci toată lumea ar fi fericită, am face liga masonică twitteristică și nu ne-am supăra pe conturile fake ce fac mișto de noi.

Personal beneficiez de pe urma ambelor conturi și, la nevoie, aș cotiza la patron ca să continui să am acces la ele.

Voi?

3 responses to this post.

  1. Posted by Gabriel on May 4, 2011 at 2:15 pm

    Eu fiind unul (singurul?) din cei care au raspuns afirmativ dar ca si suma ar fi un factor in decizia finala, tin sa mai precizez ca si faptul ca ar fi un serviciu contra cost ar mai elimina o buna parte din conturile de doi lei (pun intended) si de caterinca.

    Reply

  2. Ei asta da întrebare faină. Mi-am întrebat colegul de lângă, un fail uman în social network, care a spus că ar prefera să i se închidă contul indiferent de sumă. Întrebarea mea a fost asta: Dacă Facebook ți-ar spune că trebuie să-i dai bani ca să continui să-ți folosești contul, ce ai face? Eu una încă mă mai gândesc. Că eu oricum duc o mare dezbatere interioară referitoare la + și – Facebook.

    Reply

Leave a Reply

