1 Mai. 1 Love.

Sunt un mare hater. And haters gonna hate, dacă e să te iei după imaginile generate de Google. Nu am fost niciodată NICĂIERI de 1 mai. Nu m-am îmbarcat în trenuri ticsite, nu m-am stropit cu băutură, nu am vrut să cheltui nimic pentru sărbătoarea asta. În Vamă am fost și am probabil cele mai faine amintiri legate de mare. Dar:

1. Cum a fost litoralul anul acesta? Plin de turiști, se știiiie! Blestemul turistului vamaiot 1maiot a continuat. Unde-s vremurile când mai vedeam și câte-un funduleț abia ieșit din iarnă scăldându-se în apa întăritoare de sfârcuri? Eu una m-am săturat de interviuri cu d-alde Să-i piș în freză.

2. Cum au fost grătarele anul acesta? La fel ca-n orice an. Le dau românii de furcă celor de la MaiMultVerde (care au operațiunea Grătar Curat) și celor de la Let`s Do It de foioioi! Eu mi-am luat mama de mână pe 30 aprilie și-am vrut să ne regăsim mojo-ul pe niști chietri lângă un râu. Am găsit fix 1 metru pătrat fără pet-uri, tampoane sau Loganul care se pregătea să fie spălat.

3. Cum a fost Valea Prahovei? Probabil cum ne-a zis tanti de la televizor. Doar am căutat până și eu reportaje despre “Cum a petrecut românul nostru 1 mai”.

Voi? Mic? Bere? Vreun beneficiu?

Mulțumesc pentru atenție.

4 responses to this post.

  1. Haters gonna hate, da. Nici eu n-am facut nimic de 1 mai. Am preferat Bucurestiul si o iesire pe 30 aprilie. Parc, lipscani si cam atat.

    Reply

    • Posted by nykolaevna on May 2, 2011 at 3:05 pm

      Si eu nu am fost niciodata la mare/munte/canion/alte forme de relief de 1 mai. Mi se pare penibila si chestia cu un singur “sanatate, fericire si la multi ani” numai atunci cand e ziua ta de nastere. Ziua frumoasa tre sa ti-o faci tot anul, nu numai atunci cand esti obligat sa mergi bara la bara pe sosea, sa te intoxifici cu fumul de gratar sau sa respingi politicos grosolaniile anumitor minoritati etnice. Ziua de ieri a fost implinita numai pentru faptul ca una din fete mi’a zis “Oh, it was the happiest day of my life! Thank you, girls!” :))

      Reply

  2. Daca am sarbatorit prin munca sunt haterita si fata de hateri, nu?

    Reply

Leave a Reply

