A.H.A Royal Wedding

Anne-Marie C.: nunta asta regală mi-a schimbat planurile
Anne-Marie C.: mama mă-sii de treabă
Carmen Mihu: Acu te faci wedding planner ori ce?
Carmen Mihu: Că oricum tu poți să fii orice.
Anne-Marie C.: nu. Acu mă fac nevastă
Carmen Mihu: Că tu ești ca mine.
Anne-Marie C.: nevastă mă fac, am zis!
Anne-Marie C.: nevastă de roșcovan
Anne-Marie C.: ce-o să ne mai distrăm
Anne-Marie C.: că se vede pe fața ăluia că-i șugubăț
Carmen Mihu: Ginger
Carmen Mihu: A cui?
Anne-Marie C.: harry
Anne-Marie C.: herică
Anne-Marie C.: herică a lu anglitera
Carmen Mihu: A.
Anne-Marie C.: da, da
Carmen Mihu: Da. da.
Anne-Marie C.: mizz herică o să fiu
Anne-Marie C.: anne herică anglitera
Anne-Marie C.: a.h.a
Carmen Mihu: Bre, e de ținut minte săptămâna asta.
Carmen Mihu: Aha e o gagică neagră.
Anne-Marie C.: aia e asha
Carmen Mihu: Ah, da.
Carmen Mihu: Aia cu muntii.
Anne-Marie C.: ar trebui să fiu anne secsi herică anglitera
Carmen Mihu: O pusesem eu pe blog acum ani.
Anne-Marie C.: ca să fiu asha
Anne-Marie C.: da, aia cu foc pe munte
Carmen Mihu: Da.
Carmen Mihu: Eu mă duc la Londra.
Anne-Marie C.: te invit la brecfăst
Carmen Mihu: Pot să-i trimiti ceva lui Her, de vrei.
Carmen Mihu: Prin mine.
Carmen Mihu: Niște caș, niște ouă, niște lapte, niște șorici.
Carmen Mihu: Ce se găsește mai greu la ei acolo în britania.
Anne-Marie C.: îi trimit un pup

Leave a Reply

