PRoiecte.

Dir ridărs and frendz,

Din 15 aprilie nu mai am nici o legatură cu activitatea Electric Fence decât cea de om care apreciază talentul muzical al acestei trupe. Le mulțumesc pentru colaborare și vouă, tuturor celor care ați fost alături de mine în această experiență din care am avut multe de învățat. După jumătate de an de colaborare am hotărât că e cazul să lucrăm în stiluri diferite.

Noul proiect în care am ales să mă implic este Unic Production, un label de hip-hop înființat de tineri talentați în care am încredere și pentru a căror celebritate o să muncesc ca Miss PR. Și ca orice proiect și echipă la început de drum, am tăiat-o săptămâna trecută la Miercurea Ciuc, în teambuilding. Ce-am învățat:

1. că M. Ciuc este varianta românească a Mexico City. Nu numai în privința inițialelor, ci și a denumirilor barurilor și specialităților culinare. Am mâncat enchelada în Bandidos, am băut o limonadă verde-sintetic în Renegade, am înțeles că se baila în Obssession și mi-a mai trecut pe la urechi un nume desprins din Wild, Wild Mexico ce-mi scapă acum.

2. am învățat că nu pot dormi cu nicio ființă care sforăie. Așa că m-am purtat ca o nevastă când Beats, pug-ul canin din familia Unic Prod m-a sforăit: mi-am luat perna și pătura și m-am mutat pe canapea.

3. am mai înțeles că nu trebuie să promiți nimănui că o să lucrezi în vacanță. cc Alex and Florin

4. am mai înțeles că pot dansa ca Keri Hilson dacă am un profesor bun (Sărumââââna, Dml!)

5. dacă te simți bine și dai din mâini spunând că ești Avion, avioanele nu vor înceta să apară.

6. personalitățile diferite (dar COMPLET diferite) supraviețuiesc minim trei zile în aceeași cameră.

7. încă mai nimeresc coșul la baschet fără ochelari, cu părul în ochi și cu blugii lipiți de mine de cald.

8. nu o să se inventeze bila de bowling perfectă pentru mine.

9. e frumos rău la Frumoasa.

10. muzica mea îi face și pe cei mai pretențioși rapperi atenți🙂

And yes, I will keep you posted.

And yes, I will start writing on this blog again.

And yes, I think that all these changes are just right for me.

Paște liniștit!

2 responses to this post.

  1. hehee, de mult m-am bucurat sa citesc acest articol si ca de obicei mai surprins din nou :)))

    1. intradevar, ne-am simtit ca in mexic ;)))
    2. cel mai sforaila dintre toti🙂
    3.😦 sorry, dar am sa promit o revansa😀
    4. Keri Hilson😡
    5. :)))
    6. cred ca am fi supravietuit si 4🙂
    7. da da si eu =))
    8. aia verde (deschis) era cea mai buna :)))
    9.😡 mai ales beats
    10. daaa

    si totusi […] :)))

    Reply

Leave a Reply

